• Anonym (3some)

Fantiserat om en trekant..?

Har du fantiserat om att du varit med om en trekant någon gång när du onanerat?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fantiserat om en trekant..?
  • Anonym (Lisa)

Hej
    Har alltid önskat att få uppleva en trekant. Tyvärr har det aldrig blivit av. 
    Blir jätte kåt av bara tanken.

• Anonym (Man33)

Fantiserade om det förr när man va själv. Underbart att få ha två tjejer att leka med. Men har inte vart aktuellt sen man vart sambo. Hade varit svårt med svartsjukan tror jag. 

• Decemberskytt

Ja, kvinna som fantiserat om sex med två män samtidigt. Inte bara en fantasi, eftersom jag upplevde det vid ett tillfälle i unga år. Den i särklass häftigaste och skönaste upplevelsen.

De gjorde allt för att ge mig maximal njutning med fingrar, tungor och två hårda kukar. Sög den ene samtidigt som den andra tog mig bakifrån. 

• Camarosmurfen

Gillar både trekant med 2 extra tjejer (inte upplevt en renodlad trekant, men varit med 2-3 tjejer samtidigt på swingers träff)  och där man är 2 killar med en tjej (det har vi däremot haft en gång) 

Men valde kille plus 2 tjejer så det står kvar på "fucketlistan) och man bara kunde välja en grej. 

4-kant är annars det bästa. 

• Anonym (Conga)
    Camarosmurfen skrev 2022-11-14 09:35:05 följande:

Gillar både trekant med 2 extra tjejer (inte upplevt en renodlad trekant, men varit med 2-3 tjejer samtidigt på swingers träff)  och där man är 2 killar med en tjej (det har vi däremot haft en gång) 

Men valde kille plus 2 tjejer så det står kvar på "fucketlistan) och man bara kunde välja en grej. 

4-kant är annars det bästa. 

Sex is best when it's, one on one (George Michael)
  • Anonym (Doris)

Jag fantiserar inte om det.
    Jag praktiserar det regelbundet.
    Både FFM och FMM. Har hänt med FFF också vid närmare eftertanke....Kyss

• Cluben

Hej Anonym (Lisa) blev nyfiken på ditt önskemål. Mvh 

• Anonym (Haft det)

Jag hade nån slags relation, det var mest sex men inte bara sex, lite mer än så med ett gift par under en period. Frun i paret är min enda erfarenhet av lesbiskt sex. Tror inte jag är bi egentligen men hon är så sjukt snygg, hennes man med, sådär vackra människor att det nästan är lite löjligt.

Det fantiserar jag om ibland, försöker återspela det i huvudet.

En nackdel var att jag blev pinsamt medveten om att jag inte ser ut som henne, kropp mot kropp, så på sätt och vis var det enklare när jag bara var med honom. Men det kan jag ju plocka bort i fantasin och göra mig själv lika snygg.

• Peter38

Är väldigt öppen för sådana saker själv, men hade aldrig någonsin tillåtit min sambos ex i sängkammaren vid en trekant. Random folk eller vänner går bra. 

• Anonym (3some)

Njae ett ex vet jag inte om jag hade bjudit in heller men i övrigt lät det väldigt trevligt det som Mattias666 skrev här ovan. 

Svar på tråden Fantiserat om en trekant..?