• SweetM

Nyfiken på andra

Hej,

Som det står i titeln så är jag lite nyfiken på andra. 

Har en sambo men det stoppar aldrig mig ifrån att kolla in andra och undra hur det skulle kännas att bli knullad av dem.
    Vågar ju inte direkt säga det till min sambo, hur skulle han ta det egentligen...?

Är bara så nyfiken på andra kukar eller hur tjejer hade smakat ;)

Hur ska man göra? Kan jag bara göra det några gånger eller kommer jag bli påkommen eller fastna? 

• Svar på tråden Nyfiken på andra
  • Ordinär Man
    Anonym (S) skrev 2022-11-28 11:40:53 följande:

Herregud, hur gammal är du? Ingen hindrar dig men är du så naiv att du tror att ditt agerande inte får konsekvenser, så gör det. Men sitt inte och gnäll sedan. 

Detta är så typiskt för de som är eller vill vara otrogna. De vill inte ta konsekvenserna av sitt handlande, de kan inte stå för det öppet. Och naturligtvis gäller det bara de själva. 

Ni trohetsfundamentaliste är helt otroliga. Nu följde hon er manual och pratade med killen. Han drog 

Men det duger tydligen inte heller? Hur ska ni ha det egentligen?
  • Anonym (suck)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 12:12:22 följande:
    Ni trohetsfundamentaliste är helt otroliga. Nu följde hon er manual och pratade med killen. Han drog 

Det vara inte att hon inte pratade som var problemet, problemet var att hon inte kunde fatta att killen inte ville gå med på det.

Hon har ju redan försökt tidigare under sex och resultatet blev att killen gick därifrån, det borde varit en ganska solklar hint för de allra flesta någorlunda normalt funtade människor att ... ok, han vill nog inte gå med på det.... men narcissistiska människor fungerar ju inte som alla andra... att någon annan inte kan vilja samma sak som dem finns inte i deras världsbild... och då ska man ju försöka tjata sig fram till att få sin vilja igenom med alla medel... eller som TS så fint beskrev det... "han ville inte det då"....och eftersom de flesta människor inte gillar att bli manipulerade så blir ju resultatet som de blev.

Men i TS narcissistiska lilla värld så räcker inte ens denna fadäs.... för får man inte som man vill genom kommunikation så kan man ju alltid gå bakom ryggen på andra och låtsas som att man är överens fast man gör som man vill ändå.

Så kort sagt, att prata med andra men inte kunna respektera vad de säger duger absolut inte för det är lite som att säga, jag provar och se om du håller med mig och gör du inte det kommer jag gå bakom din rygg istället och kalla det för "kommunikation". För visst käften glappar och det kommer ljud, men någon respekt för den andras vilja existerar inte öht.
  • Anonym (English Bob)

Moralpoliser har aldrig haft fantastisk sex.

• Anonym (S)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 12:12:22 följande:

Hon vill ju inte acceptera konsekvensen, att han drog. Hon vill ha speciella regler for sig själv och andra för honom. 

Sedan är det kul när folk gnäller på moralister, men sedan tycker det är ok med dubbelmoral själv. 

• Anonym (suck)
    Anonym (English Bob) skrev 2022-11-28 13:22:21 följande:

Moralpoliser har aldrig haft fantastisk sex.

Det beror på hur man definierar "fantastisk"

Det är snarare så att folk med normal förmåga till anknytning har ett djupare sexliv med en och samma person medan människor med anknytningsstörningar har ytlig sex med många men kommer aldrig få erfara djup samhörighet med någon.
  • Ordinär Man
    Anonym (S) skrev 2022-11-28 13:23:21 följande:

Hon vill ju inte acceptera konsekvensen, att han drog. Hon vill ha speciella regler for sig själv och andra för honom. 

Sedan är det kul när folk gnäller på moralister, men sedan tycker det är ok med dubbelmoral själv. 

Nu hittar du på.
  • Ordinär Man
    Anonym (suck) skrev 2022-11-28 13:38:27 följande:
    Det beror på hur man definierar "fantastisk"

Det är snarare så att folk med normal förmåga till anknytning har ett djupare sexliv med en och samma person medan människor med anknytningsstörningar har ytlig sex med många men kommer aldrig få erfara djup samhörighet med någon.
    Normal eller onormal?

Nu får var och en få igång på vad man själv vill. Nu ville TS pröva att ha en extra tjej i sängen, vilket inte föll väl ut med pojkvännen. 

Hon lär inte ha svårt för att hitta en tjej och en annan kille. Helt normalt.
  • Anonym (Göteborg)

Enkel matematik, är man inte på samma nivå sexuellt och har olika fantasier så kommer det förhållandet tvingas till förändring hos någon av parterna, annars kommer det tyvärr inte hålla.
    Men hon kommer garanterat hitta någon som fyller hennes behov förr eller senare

• Anonym (suck)
    Ordinär Man skrev 2022-11-28 17:02:40 följande:
    Normal eller onormal?

Nu får var och en få igång på vad man själv vill. Nu ville TS pröva att ha en extra tjej i sängen, vilket inte föll väl ut med pojkvännen. 

Hon lär inte ha svårt för att hitta en tjej och en annan kille. Helt normalt.
    Japp att sakna förmåga till anknytning är inte normalt.

Att inte kunna förstå att det man själv vill inte alltid är vad andra vill är inte heller normalt

Att gå bakom ryggen på andra när man inte får som man vill är inte heller normalt

Men... det krävs ju en normal person för att förstå detta, skadade människor kommer aldrig att förstå det.

Ja var och en kan gå igång på vad man vill men det betyder inte att var och för göra vafan de vill mot andra, kan man inte fatta det så ska man inte vara i en relation öht utan förbli singel.

Hur lätt eller svårt hon kan ha för att hitta nån annan att knulla med är irrelevant, hennes kille vill ju inte det så då blir det nåt hon får pyssla med som singel.
  • Whisp

så du ska få knulla andra men det är inte okej att han gör detsamma? Förstår att han drog.. tycker du kan lämna och ge han en chans att hitta någon som tänker likadant 
Svar på tråden Nyfiken på andra