Inlägg från: gladtjejhej |Visa alla inlägg
  • gladtjejhej

BF Augusti 2023

Hej!
    Så roligt med en BF-tråd! Känns stort!!

Jag plussade svagt i tisdags BIM-2 sen blev strecket starkare onsdagmorgon och på kvällen vågade jag ta ett digitalt som visade GRAVID. Känns fortfarande overkligt. Har 19 månaders försök och ett ma i ryggen det känns som att gå på äggskal just nu men ska försöka njuta. Har BF 3/8. Ska på VUL 12/12 och ser försiktigt fram emot det.

Är lite illamående från och till, täppt i näsan och har lätt molvärk som rör sig sida till sida. 

Så roligt att följas åt! Grattis till er 🌸

• gladtjejhej

Sanset: Det är mitt andra barn. Har en dotter som är 10 😍 Ja, jag behöver passera vecka 10 som var den veckan jag fick ma sen ska jag njuta. Men känner mig generellt mer harmonisk nu än sist. Kan ju inte göra något ändå utan tiden får ha sin gång 😄

Har ni försökt länge? ☺️

• gladtjejhej

Skrutt03: visst har du varit i 35+ tråden? Tycker jag känner igen ditt alias 🤩 Grattis till plus 😍

• gladtjejhej
    Drömmar22: jag förstår dig på pricken. Jag fick ma i v10 i aug så jag är försiktigt glad denna gången. Jag har tidigt vul bokat i v7, hoppas du också får det ☺️
  • gladtjejhej

Skrutt03: Härligt - älskar den tråden 😍 Jag är 35 och barnet är väldigt efterlängtat!

• gladtjejhej

Sanset: Åh vad roligt att höra 😍 Haha Oj då gick det verkligen undan, skönt ändå men omvälvande kan jag tänka mig 😄

• gladtjejhej
    Skrutt03 skrev 2022-11-26 20:20:12 följande:

Sanset:

Jajemen, det har jag, du med va? 😁 
    Fyller 36 i mars, så det här va väldigt välkommet 😍 Hur gammal är du?

Va det förresten nån som va duktig på Facebook och kan knåpa ihop en grupp?

Anar att detta var till mig haha! Japp - jag kommer också från den tråden. Love it!!
    Jag är 35 så mycket efterlängtat litet frö. Är så nervös inför vul men ska försöka släppa alla hjärnspöken och bara hänge mig :)
  • gladtjejhej
    Skrutt03 skrev 2022-11-28 12:05:21 följande:

Gladtjej:

Haha jaa, bra koll jag har 🤣💁?♀️

Men då är vi ju jämngamla 😊
    Har du barn sen innan?

Hur har du fått tid för vul? Kan man boka det själv?
    Med första väntade jag till kub i v 12, men nu känns det som att jag väldigt gärna skulle vilja göra tidigare, känns som oroligare nu när man är äldre.

Jag har en 10-åring dotter sen innan ☺️ har du barn sen tidigare?

Vi fick ma i augusti så det är därför. Därför är det också en annan nivå av oro hos mig nu samtidigt som jag känner mig lugn på samma gång. Försöker landa i att jag inte kan påverka något och att vi bör ha statistiken på vår sida nu så det går vägen 🍀 Fick ma i v10 sist så jag hoppas jag får ytterligare ett vul omkring den veckan. Tror jag kan andas ut lite då och fokusera på KUB. 
  • gladtjejhej
    saffran123 skrev 2022-11-28 11:51:53 följande:

Plussade i förrgår med digitalt test! Är 26 år och första barnet. Är sjukt nervös och väldigt lycklig. Hoppas bara att allt går bra 😇 bifogat test togs idag! Är 15 dagar efter ägglossning  Är beräknad 2 augusti ❤️

Grattis och välkommen Skrattande
  • gladtjejhej

Jag är i vecka 7 (6+0), känner av extrem trötthet, känner mig konstant åksjuk och har ömma bröstvårtor. Får även en svullen mage framåt eftermiddagen samt att magen är trög. Roliga symton haha!

Jag ska göra VUL imorgon och kommer be om fler pga att jag har MA i bagaget. Kommer även göra KUB om jag kommer så långt denna gången Hjärta

• gladtjejhej
    Snäckan92 skrev 2022-12-08 14:12:48 följande:
    Hittar inte gruppen, tror du måste bjuda in mig  :)

Är gärna med i en grupp med max 50 medlemmar.  Vi har en sådan fär när första barnet föddes och det var skönt med ett maxantal,  så "lär man känna" alla på ett bättre sätt. Jag är admin för den gruppen och har aldrig, på snart 2 år , behövt steppa in  :)

Kan hjälpa dig att vara admin, men tror (och hoppas!) Det inte behövs  :)
    Kan skriva PM till dig så du kan bjuda in mig?
    Jag tror gruppen är borttagen :) Har du möjligheten får du gärna skapa en ny {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BF Augusti 2023