Inlägg från: Snäckan92 |Visa alla inlägg
  • Snäckan92

BF Augusti 2023

Stort Grattis alla!!

Plussade idag, 1 dag innan beräknad mens.
    BF 13 augusti. 
    Har ett barn sedan innan, som kommer fylla 2 nästa höst  :)

Inga symptom direkt, mer än förkyld  :)

• Snäckan92
    Sanset skrev 2022-12-05 19:52:51 följande:
    Grattis 😍

Då kommer du ha nära mellan barnen, hur känns det?😍
    Tack 😄 Det känns bra, lite så som vi ville ha de 😁
  • Snäckan92
    Katch91 skrev 2022-12-08 07:08:51 följande:

Jag är i v5 (4+5). Har ont i bröstvårtorna vid tryck eller beröring. känns som jag fått korta Mikrosekunder av lätt illamående. På kvällen, morgonen.

hade inskrivning igår med BM då jag fått tidiga missfall två st innan. Ville jag hinna träffa dem denna gången. 
    Nu erbjuds tydligen alla KUB jämfört med för 10 år sedan när jag var väntade min yngsta. Jag gjorde inte KUB två första barnen vad 18 och 20 när jag väntade dem. Nu är jag 31 snart och känner inget behov för KUB.

Jag är ett orosmoln också så oroar mig för tvetydiga resultat som jag sen skall älta sönder.

hur tänker ni andra kring KUB?

Jag mår lite illa, spänner i livmodern och lite ömma bröstvårtor.

Jag kommer inte bli erbjuden KUB, då jag även denna graviditet är för ung.

Förra graviditet var jag 1 år för ung för att bli erbjuden KUB, nu har de höjt gränsen med 2 år, så är även 1 år för ung denna gång 🙃

Kommer ha inskrivning när jag är i  vecka 10. Hoppas kunna boka tidigt ultraljud nu precis innan Jul, och sedan erbjuder regionen ultraljud i vecka 12-14 samt 18-20  :)

Första ultraljudet blir isåfall i privat regi, för att förhoppningsvis se hjärtslag och känna oss OK med att berätta för familjerna vid Jul  :)
  • Snäckan92
    Sanset skrev 2022-11-26 21:43:42 följande:

Skrutt03:Jag är 26 så kommer vara 27 när lillskrutten kommer. Om den kommer 😍 sen stänger vi nog barnfabriken. 2 st räcker för oss🙈

jag skapade en grupp men vill någon annan vara admin så får ni gärna det🤣 jag har inte riktigt tid
    https://www.facebook.com/groups/860613688426076/?ref=share

Hittar inte gruppen, tror du måste bjuda in mig  :)

Är gärna med i en grupp med max 50 medlemmar.  Vi har en sådan fär när första barnet föddes och det var skönt med ett maxantal,  så "lär man känna" alla på ett bättre sätt. Jag är admin för den gruppen och har aldrig, på snart 2 år , behövt steppa in  :)

Kan hjälpa dig att vara admin, men tror (och hoppas!) Det inte behövs  :)
    Kan skriva PM till dig så du kan bjuda in mig?
  • Snäckan92
    Sanset skrev 2022-12-08 20:24:16 följande:
    Jag tog bort den🙈 orkade inte riktigt ha koll på en grupp. Men jag kan skapa en igen och göra dig till admin om du inte vill skapa en själv? ☺️
    Jag väntar gärna tilös mellandagarna med att vara admin,  vill berätta för närmsta familjen först  ☺️ 
Svar på tråden BF Augusti 2023