• annaskm

BF Augusti 2023

Hej! Fick mitt plus för några dagar sedan på äl+9 och har fått flera positiva efter inkl digitala test. är i vecka 4+4 ca och har bim imorgon. Någon mer som känner av små kramper i magen? jag får som små kramper långt uppe i slidan känns det som som kommer kanske en gång om dagen i 30 sekunder, känns lite lite som molvärk eller att det drar i underlivet. Är detta normalt? 

• annaskm

Grattis! angående oron känner jag cokså igen mig, är rädd för att gå på toa och jag tror att jag ska blöda varje gång jag får värk. Men verkar som det är vanligt med värk i början. Jag skulle också gärna vilja göra ett tidigt ultraljud, när kan man göra det som tidigast? Fick tid vid barnmorskan 13/1 och då är jag i vecka 9/10. Kan man göra det tidigare än så? kan man göra med sin barnmorska?

• annaskm

Grattis till er nya i tråden som plussat! 

Jag har blivit besatt av att testa nu, måste hela tiden se att strecket finns kvar och att det blir starkare, men igår kväll när jag kom hem så var strecket lite ljusare än vad det var på morgonen och då hade jag hållit mig i ca 6 timmar. kan det va så? Blir så orolig över allt nu att jag knappt kan sova och jag fick ingen tid vid BM förens mitten på januari. Tänkte ringa dit idag och höra om jag får komma dit tidigare och prata eller något för och försöka lugna ångesten jag har kring allt. Någon som känner igen sig? 

Svar på tråden BF Augusti 2023