Inlägg från: Anonym (Nr 5) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr 5)

BF Augusti 2023

Plussade den 25/11 8 dagar före beräknad mens, väldigt svagt. Har tagit några fler tester efter de senast i går och de var ett starkare plus. 
    Detta är vårt 5e barn om det går hela vägen.
    Vet inte riktigt hur långt gånget det är då ja haft oregelbunden mens, men enligt app beräknat 5e augusti.

Bilden är från igår

• Anonym (Nr 5)

Lite innamående från och till och väldigt trött på kvällarna, haft lote molnande värk till och från. Vet inte riktigt vilken vecka jag är i då min mens vart oregelbunden. Enligt sista menscykel på 36 dagar är ja i vecka 5 (4+2).
    Ska på första ultraljud den 27e januari.

Vicblomman skrev 2022-12-07 15:17:27 följande:

Hur mår alla? Vilken vecka är ni i? Hur känns det? 

Jag har inte så mycket symtom än, är i vecka 6 (5+5). Är såklart tacksam för att jag mår bra men man vill ju känna mer så man liksom känner att man är gravid. Jag är endast sjukt trött på kvällarna, lite ont i bröstvårtorna och känner lite molvärk då och då. 

• Anonym (Nr 5)
    Katch91 skrev 2022-12-08 07:08:51 följande:

Jag är i v5 (4+5). Har ont i bröstvårtorna vid tryck eller beröring. känns som jag fått korta Mikrosekunder av lätt illamående. På kvällen, morgonen.

hade inskrivning igår med BM då jag fått tidiga missfall två st innan. Ville jag hinna träffa dem denna gången. 
    Nu erbjuds tydligen alla KUB jämfört med för 10 år sedan när jag var väntade min yngsta. Jag gjorde inte KUB två första barnen vad 18 och 20 när jag väntade dem. Nu är jag 31 snart och känner inget behov för KUB.

Jag är ett orosmoln också så oroar mig för tvetydiga resultat som jag sen skall älta sönder.

hur tänker ni andra kring KUB?

Själv är jag 32 och har inte gjort KUB med någon av mina 4 barn, med yngsta va jag 31 år.
    Kommer inte göra KUB denna gång heller är bara 1 år äldre sen senaste graviditet.
  • Anonym (Nr 5)

Också med i Facebookgruppen,

• Anonym (Nr 5)
    Solrosen10 skrev 2023-01-03 08:33:45 följande:

Hej, 

Har haft i princip 0 symptom, fick sent 3+ på CB veckoindikator så inte vågat tro på att jag är gravid. Är i vecka 7+2.

Igår var vi på tidigt UL och fick se det lilla hjärtat slå, och allt såg jättebra ut. Herregud vilken underbar känsla!

Ni som gör tidigt ul är det via landstinget eller privat?
  • Anonym (Nr 5)

Vart på ul idag och är idag i vecka 12+4
    Beräknad förlossning 6/8

• Anonym (Nr 5)

Lite illamående till och från speciellt när ja börjar bli hungrig,  annars mår jag bra.
    Är inne i vecka 15 nu (14+1)

Svar på tråden BF Augusti 2023