• Pemlan

BF Augusti 2023

Hej! Jag är 26 år och gravid vecka 6 (5+3) och fick milda symtom förra veckan med framförallt luktkänslig, växtvärk i magen och sedan kom svullna ömma bröst. Igår slutade brösten att ömma och upplever inte samma känslighet för dofter längre. Växtvärken fortsätter som vanligt, kommer och går. Ingen blödning. är så fruktansvärt rädd att jag fått missfall, kan inte tänka på annat. Någon som varit med om liknande eller vet vad de minskade symtomen kan bero på? Vill verkligen ha det här barnet, bokat in tidigt ultraljud 4e Jan.

• Pemlan

Vi är också i val och kval ifall man ska berätta på jul (beräknad 20e aug ungefär) när är du beräknad? Vi tänker nog berätta men jag ångrar mig hela tiden så oklart ännu hur vi ska tänka? jag tror ändå vi kommer berätta för ifall det slutar i missfall kommer jag ändå vilja berätta det för familjen. jag tänker ta ett gravtest till 23e och ifall den visar Starkt så ska vi berätta.

• Pemlan

Vi ska köra julklappsleken och i vårt paket ska en docka ligga med en body där det står born 2023

• Pemlan

Du får ta ett till test annses? :)
    haha ja vi tänkte att paketet får lite mer tygnd tack vare dockan 😅

• Pemlan

Tror jag blev utslängd från gruppen på fb ifall någon kan skicka ytterligare en inbjudan

• Pemlan
    Solrosen10 skrev 2022-12-21 11:59:28 följande:

Mitt konto blev spärrat (crazylady94) så fick göra ett nytt.

Idag fick jag 3+ på CB så nu kan jag slappna av nån vecka till haha..

Vilken underbar idé med docka och body!
    Vi har en tanke att slå in en bebisram och skriva i ramen ?bild kommer augusti 2023?.

Dock så är tanken att bara säga till min mamma och pappa. Ska vi berätta för hans familj så är det mamma, pappa, bonusmamma, bonuspappa och 4 syskon med respektive.. på min sida är det bara mamma och pappa, blir verkligen stor skillnad. Är det konstigt att bara berätta för min familj?

Men kul med tavla också ju! Jag tänker att de absolut inte är konstigt att berätta för bara din familj ifall din partner är med på det :)
Svar på tråden BF Augusti 2023