• Ylson

BF Augusti 2023

Hej! 

Jag har plussat idag på BIM+3, min bf är 24 aug 😊 

Har tidigare haft ett ma i vecka 11 för flera år sen. Sen fick vi vår dotter sep 2020 efter 14 månaders försök! Nu tog det sig på försök nr 2! 

Blir ungefär 3 år mellan barna om detta går vägen 😍 

har inga symptom alls (vecka 5), men förra grav började ett kraaaftigt illamående och ömma bröst i vecka 6? så vi får se vad som händer runt jul och nyår 😅 

• Ylson
    annaskm skrev 2022-12-16 07:47:25 följande:

Grattis till er nya i tråden som plussat! 

Jag har blivit besatt av att testa nu, måste hela tiden se att strecket finns kvar och att det blir starkare, men igår kväll när jag kom hem så var strecket lite ljusare än vad det var på morgonen och då hade jag hållit mig i ca 6 timmar. kan det va så? Blir så orolig över allt nu att jag knappt kan sova och jag fick ingen tid vid BM förens mitten på januari. Tänkte ringa dit idag och höra om jag får komma dit tidigare och prata eller något för och försöka lugna ångesten jag har kring allt. Någon som känner igen sig? 

Det är väl alltid högre koncentration av hormon i urinen på morgonen, även om man har hållit sig länge! Tror det har att göra med att mer hormon produceras av kroppen när vi sover!  
  • Ylson

Vi har bestämt att berätta på jul, då det är så påfrestande att försöka hålla det hemligt en hel helg! 

Det är bara närmaste familjen så det känns ändå ok att berätta för dem om ett ev missfall!

• Ylson

Går det att skicka ny inbjudan till fb-grupp föresten? den gamla verkar inte funka!

• Ylson

Theloudjur - inför första barnet gav jag min mamma ett paket med ett positivt gravtest i ☺️ 

men då ska man orka vänta till julklappsöppning också, haha! 

• Ylson
    HejsanJenny skrev 2022-12-23 06:07:46 följande:

Har inte läst alla inlägg i tråden än, men hur gamla är ni? Har ni barn sedan tidigare? Själv är jag 34 och har en dotter född 2020!

Jag är 31 år och har också en dotter född 2020! I september 2020 så det blir 2 år och 11 månader mellan. 😊

• Ylson
    Tiffliffen skrev 2022-12-27 15:30:35 följande:

Någon mer som har/haft små blödningar? 

haft som små bruna flytningar från i torsdags med nån dags uppehåll. främst på morgonen och sedan kommer det någob liten spotting under dagen. Är så orolig och tänker det allra värsta. Skönt har jag tidigt vul på fredag. Då får jag veta?

Hade rosa flytning igår, ingenting mer idag så vi får se! 

men det var efter ett träningspass då jag tog i ganska mkt, så jag tror det var därför. I bästa fall så var det bara känsliga slemhinnor eller livmodertapp som blödde pyttelite bara! 

Svar på tråden BF Augusti 2023