BF Augusti 2023
Jag blöder sedan några dagar tillbaka. 😕 Har inte ont på något sätt och testen är fortfarande positiva men känner mig väldigt orolig. Hoppas att allt är okej.
Jag blöder sedan några dagar tillbaka. 😕 Har inte ont på något sätt och testen är fortfarande positiva men känner mig väldigt orolig. Hoppas att allt är okej.
Hur mår ni?
Heja oss ❤️
Jag mår också helt okej, trött och hungrig men kunde vara så mycket värre. Går in i vecka 13 idag!
KUB idag! Pirrigt och spännande.
Jag funderar mer och mer på om man ska skippa att ta reda på könet. Med första barnet kände jag att jag ville vara så förberedd och veta så mycket som det bara gick om den lilla personen som växte i ens mage, men den här gången känns det liksom?som att det inte spelar någon roll, så länge allt går bra och alla mår bra. Hur tänker ni? Har RUL inbokat i början av april så har ju några veckor på mig att bestämma men det är så min tankegång går just nu. 😊
Hur mår ni? Snart går jag in i vecka 17 och nu börjar magen synas litegrann. ☺️
Med min första blev jag igångsatt pga högt blodtryck och eftersom jag även i denna graviditet har dragit på mig för höga värden kommer jag även denna gång bli erbjuden igångsättning. Känns skönt mentalt ☺️
Hur mår ni andra? Kom igen, nu drar vi igång lite aktivitet i tråden! ❤️