Inlägg från: Anonym (Förstår) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förstår)

Jag strejkar sedan något år tillbaka

Ts, jag förstår precis vad du menar. Det kan kännas väldigt tufft att ge det ens partner vill ha men inte få något tillbaka 

Jag känner att min situation är likartad men på ett annat sätt. Sexlivet är begränsat men frun "planerar" in sex efter bad eller dusch. Strikt schema kan man säga. Enbart lördag eller söndag, inga andra dagar fungerar. För mig har det blivit en plåga då det inte har något med mig att göra, eller så känns det iallafall. 

Jag skulle inte kunna förföra henne om så mitt liv hängde på det. Hur attraktiv känner man sig när ens partner går igång utan min medverkan. Mycket kan säkert bero på mig men det finns inget värre än den känslan.

• Anonym (Förstår)
    Anonym (Tragiskt) skrev 2022-11-26 19:20:15 följande:
    Varför har hon gjort så? Känner hon sig äcklig som måste duscha innan eller är det bara för att få in en rutin för att uppfylla sin "plikt som fru" eller vad? Är hon närvarande, kåt, deltagande, njuter hon, kommer hon när ni väl har sex?
    Bra fråga... Hon känner sig inte bekväm med hur hon ser ut så kan säkert finnas en renlighetsaspekt i det hela. Kan även vara rutin för att se till att det blir av. Närvarande och deltagande är hon. Verkar som hon njuter, kommer gör hon inte och vill inte låta mig försöka få henne att komma heller. Tycker det är för mycket press så jag har köpt en vibrator åt henne, dock vill hon inte använda den tillsammans. Känns ganska uselt faktiskt... 
  • Anonym (Förstår)
    Anonym (1234) skrev 2022-11-27 10:42:23 följande:
    Eftersom jag är en vuxen kvinna, 50 år, så vet jag att både jag och min man skulle klara av att leva själva om det blev så. Om alternativet jag har att välja mellan är att ha sex mot min vilja eller leva själv så väljer jag att leva själv. Jag älskar fortfarande min man men han är inte värd att vad som helst, det hoppas jag att din fru inte heller är. Min förhoppning är att jag ska få tillbaka sexlusten igen, den fanns innan min förlossning så jag har ju haft den.

Och som jag skrev innan, jag har sökt läkarhjälp men som kvinna finns ingen medicinsk hjälp. Det är nog inte så viktigt eftersom de flesta kvinnor ställer upp...
    Det finns flera tillskott som kan hjälpa som Ashwaganda och L-arginin och liknande. 
Svar på tråden Jag strejkar sedan något år tillbaka