• Anonym (Sanna)

Svenska killar, ni blir omsprungna

Vill bara få er svenska killar att förstå att om ni betedde er mer som utländska killar så skulle ni få fler tjejer. Var självsäkra, bjud ut på dejt, visa Intresse, våga jaga. Jag chattar med både svenska och utländska och det är alltid utländska som frågar efter dejt först och visar mest intresse, sen beter sig som gentlemän och bjuder ut och får en att känna sig som en kvinna. svenska killar än så fega och långsamma och vill alltid att jag ska planera dejten och det är så osexigt. Ni förlorar stort mot dom maskulina utländska männen. Dom är dessutom fräschare, alltid nygroomade och luktar gott.

• Svar på tråden Svenska killar, ni blir omsprungna
  • Anonym (Kaffedraken)

Förr så vågade jag mer. Jag frågade tjejer utanför nätet, irl, mitt i vardagen. Så som många killar gör utomlands. En del tjejer efterfrågar det här, önskar att killar vågade mer. Sen så finns det många tjejer som inte uppskattar det.

Med facit i hand så kan jag säga att det inte gick så bra. Fick NOLL napp.

På nätet sen så var det likadant: nästan uteslutande jag som tog första steget. Visst träffade jag en del tjejer, men oftast så stämde det inte mellan oss.
    Nu har det gått många år och jag försöker inte och vågar inte lika mycket längre.

• Anonym (´´´)
    Anonym (Sanna) skrev 2022-12-03 12:17:34 följande:
    Svenska killar, ni blir omsprungna

Vill bara få er svenska killar att förstå att om ni betedde er mer som utländska killar så skulle ni få fler tjejer. Var självsäkra, bjud ut på dejt, visa Intresse, våga jaga. Jag chattar med både svenska och utländska och det är alltid utländska som frågar efter dejt först och visar mest intresse, sen beter sig som gentlemän och bjuder ut och får en att känna sig som en kvinna. svenska killar än så fega och långsamma och vill alltid att jag ska planera dejten och det är så osexigt. Ni förlorar stort mot dom maskulina utländska männen. Dom är dessutom fräschare, alltid nygroomade och luktar gott.

Förstår att´du försöker provocera till nån slags (omogen) debatt. 
    Du gör vad du vill när du dejtar så klart, men varför skriva på det här sättet? 

(nej jag är inte man, försmådd, dumpad eller singel) 
  • Anonym (Manboy)

#Metoo kastrerade säkert jättemånga svenska killar! Att riskera åtal för att man ger en komplimang har den effekten kan jag tänka. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Manboy) skrev 2022-12-03 13:45:35 följande:

#Metoo kastrerade säkert jättemånga svenska killar! Att riskera åtal för att man ger en komplimang har den effekten kan jag tänka. 

Tror det är överdrivet. De flesta killar kan nog uppföra sig och visa vanligt hyfs. Många yngre killar kanske är lite väl heta på gröten (var så själv), men det viktigaste är ju att vara snäll mot tjejer.
    Jag tror det löser sig då. Finns det kemi så visar hon nog att hon vill.
  • Anonym (Naivitet)

Utländska män är otroligt charmiga, trevliga, välklädda, uppskattande ända tills de har dig på kroken.
    Många utländska killar leker sönder svenska naiva tjejer, lovar gröna skogar och klappar medhårs slänger de följer hans vinkar,( vilket man gör i början).
    Det är sedan problemen kommer, när man vill göra egna saker, umgås med vänner, klä sig som man vill osv.
    Det är otroligt svårt att bli av med en utländsk man, de flesta ser kvinnor som egendom.
    Om inte jag får henne ska ingen annan ha henne.
    Ser mycket av detta i mitt yrke, många unga kvinnor som lever skyddat efter att ha brutit upp med utländska män.

• fornminne
    Anonym (Naivitet) skrev 2022-12-03 14:12:57 följande:

Utländska män är otroligt charmiga, trevliga, välklädda, uppskattande ända tills de har dig på kroken.
    Många utländska killar leker sönder svenska naiva tjejer, lovar gröna skogar och klappar medhårs slänger de följer hans vinkar,( vilket man gör i början).
    Det är sedan problemen kommer, när man vill göra egna saker, umgås med vänner, klä sig som man vill osv.
    Det är otroligt svårt att bli av med en utländsk man, de flesta ser kvinnor som egendom.
    Om inte jag får henne ska ingen annan ha henne.
    Ser mycket av detta i mitt yrke, många unga kvinnor som lever skyddat efter att ha brutit upp med utländska män.

Vad har du för yrke?

De flesta svenska kvinnor är tillsammans med svenska män. Men visst, det du skriver förekommer. Det vanligaste är dock att kvinnor som råkar illa ut i relationer, har en man med samma ursprung som hon själv. Detta oavsett om förövaren är svensk eller utländsk.
  • Anonym (Pelle)

Oj, du låter bitter.
    Annars kan jag inte förstå varför du känner ett så starkt behov av att nedvärdera svenska män.
    Vad har du råkat ut för?

• Tecum

En tjej som "Sanna" vill ändå inga vettiga svenska män ha. Osjälvständig, passiv och ytlig och vill att mannen ska styra och ställa om allt. Jag vill ha en självgående kvinna som är kapabel att både fatta egna beslut och kunna föreslå var vi ska göra.

Svar på tråden Svenska killar, ni blir omsprungna