• Jantann

BIM Januari 2023

Hoppar gärna in här!
    Efter 2 missfall och ett MA hoppas jag på plus denna månad. 

Borde ha bim den 24 men hade både lh höjning och äl känningar konstigt nog flera dagar denna cykel så räknar med bim den 27e. Kanske äl uteblev...

Håller tummarna gör er som testar i dagarna och för er som går vidare till februari tråden, kanske ses där!

• Jantann

Gjorde just ett test som var negativt men nu några timmar senare när jag kollade anade jag något... Det är ett "testa tidigt" test. Borde vara ca 5-6 dagar kvar till BIM men inte riktigt. Dum som jag är kunde jag inte hålla mig än om det är för tidigt.

Vad tror ni? 

• Jantann

Det är äl + 9/10 men kan det verkligen visa svagt positivt efter att ha varit helt klart BLANKT negativt i ca 3h innan? :/

• Jantann
    Snorkfrökenhär skrev 2023-01-22 23:05:40 följande:
    Syns ju så tydligt att man vill tro på att det är plus, men samtidigt ska man inte lita på testet när tiden gått ut. Ta ett nytt för att vara säker 😄🤞🏻
    Tack för återkopplingen! Jag får göra det. Blev bara så chockad... och har aldrig fått se något som ens liknar ett andra streck då jag inte varit gravid under de åren jag försökt med alla tester jag gjort (förutom de 3 gånger jag faktiskt var gravid men där alla slutade i missfall/MA)  ... Undra hur mycket pengar man lagt ner på tester egentligen. Blir mörkrädd. Snart lyxfällanSkrattandeKräks
  • Jantann
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-23 08:39:10 följande:

Äl+10 här och fortsatt negativa test. Pmdsen har gjort antågande med humörsvängningar och känslan av att ingenting spelar någon roll.
    Så bättre lycka nästa gång 🙃

Du har väl inte fått mens ännu. Hopp finns! Annars kanske vi ses I februaritråden:)
  • Jantann
    Oväntadedrömmen skrev 2023-01-23 09:32:50 följande:

Jantann: Nej, det har jag förstås inte. Men känner så väl igen känslan av pmdsen.  Så det är bara att invänta mensen. Jag blir alltid deprimerad innan mens och får just känslan av att ingenting spelar någon roll. Skulle vilja sova mig igenom 1 vecka framåt. 🙂

Så jag är ganska säker på att mensen är intågande.  Men jag inväntar och ser vad som sker givetvis 🙂

Har du fått medicin mot pmdsen? :) min syster gick via doktor.se och har fått ett helt nytt liv! Du ska inte behöva känna så. Kram till dig
Svar på tråden BIM Januari 2023