Anonym (förvirrad) skrev 2023-04-05 10:12:43 följande:
Ville bara dela med mig att jag fick rätt tillslut. Var innerligt trött på min partner och hans dotter där jag kände mig som nr 2 senaste åren, att jag gick till en annan man som prioriterade 'MIG. Vi träffades i några månader när så min ex partner hör av sig igen och ångrar att han varit så dum att han tagit barnen före mig hela tiden. Nu har ju dottern äntligen träffat en kille och han insåg att han inte kan fortsätta välja barnen före i alla lägen. Så han jagade mig ett bra tag, sa att han försummat mig och insett att han handlat helt fel.
Nu har han sagt till barnen att jag måste få ha min egen tid då barnen inte kan komma och gå som de vill i huset, utan de måste hålla sig till varannan vecka. Dessutom har han huset till försäljning och vill köpa något nytt där vi båda skapar vårt boende tillsammans. Jag kan inte vara lyckligare än vad jag är nu, Barn ska INTE alltid gå före. Vi vuxna kommer ju att leva tillsammans när barnen går vidare med sina liv, så det är ganska logiskt tycker jag.
Hoppas att du fattar att det bara är skitsnack för att få dig tillbaka och att det blir samma gamla visa så fort du står i båset igen..