Inlägg från: Litorina |Visa alla inlägg
  • Litorina

Nooshi sa "fittor"

Skitdåligt att någon sa så, men läs artikeln innan du hänvisar till den. Det står inte att det var ND. Att AB uttrycker sig som de gör är usel journalistik. En journalist borde vara intresserad av att förmedla information, inte att vilseleda folk som inte kan läsa så bra. Pinsamt för alla tre parter. 

• Litorina
    Friger skrev 2022-12-09 12:10:08 följande:
    Nog var det ND.

Men jag tycker inte att det är sådan stor grej. Det skedde i affekt. Alla ska kunna göra bort sig lite.

Men jag är inget fan av vänsterpartiet. Jag är övertygad om att deras politik är mycket, mycket skadlig för det här landet.
    Flash Gordon skrev 2022-12-09 12:56:53 följande:
    Det är Dadgostar som säger det. Hon syns i bild när hon säger det.

Se dokumentären så hör du hennes röst i den och kan jämföra. Den där slöa, lite släpiga rösten i samma tonläge och med samma melodi som Dadgostar säger allt annat i filmen.

De andra två kvinnorna som sägs befinna sig på kontoret samtidigt (bara en syns) pratar i filmen strax innan. Ingen av dem är i närheten av att ha den röst som säger "Vilka jävla fittor alltså!"

Vid ca 31:30.

Det kan säkert ha varit hon. Det säger jag inget om. Det jag skrev var att det inte står så i artikeln som TS hänvisar till. 

Svar på tråden Nooshi sa "fittor"