• Vandel

Nooshi sa "fittor"

Läser i Aftonbladet att Nooshi Dadgostar kallade socialdemokraterna för "fittor". Jag har aldrig varit med om något barnsligare - och hon önskar bli vår stadsminister! 

Har ni fortsatt förtroende för Nooshi efter detta? 

• Svar på tråden Nooshi sa "fittor"
  • Överste Senap
    Tresher skrev 2022-12-04 18:34:30 följande:
    Jo, det står klart o tydligt på ren svenska att hon blev rejält förbannad och "skällde ut dem".. 
    ja hon skällde ut dem det är inte samma sak som att det var hon som sa Fittor. I klippet du länkade till borde du höra att det inte är hennes röst.
  • Överste Senap
    Tresher skrev 2022-12-04 18:39:24 följande:
    Hörs klart o tydligt att det är hennes röst.. Och det är klart o tydligt att hon är tjurig o gnäller över förusten.. 
    Har du tillgång till ett röstigenkänningsprogram?
    Eller känner du någon som har det?
    Kör igenom och återkom, det finns hur många diffar som helst. Sedan är du uppenbart politiskt färgad och vill att det ska vara hon så din uppfattninngsförmåga verkar kraftigt bias. Men som sagt, om du har svårt att avgöra skillnaden mellan rösterna, vilken är uppenbar, så kör använd ett röstigenkänningsprogram.
  • Överste Senap
    Tresher skrev 2022-12-04 18:50:06 följande:
    Aa, som alla icke kommunister så kommer min programvara med inbyggd röstigenkänningsprogram inne i öronen..

Dessutom ett ypperligt verktyg att använda sig utav om man vill hitta vilka muppar det är som bara sitter o ljuger. 
    Jo tjena,,, den var ju trovärdig.

Med samma utrustning skulle man säkert komma fram till att det var Magdalena som utbrast Helg Seger på valnatten?
  • Överste Senap
    Tresher skrev 2022-12-04 18:53:20 följande:
    Tror du det pga din egen bristande läsförståelse? Eller är det bara för att du inte litar på någonting av dina egna sinnen, när det kommer till sånt som du har sett på en "film"?
    Att du saknar läsförståelse framgick tydligt här. Men det finns hjälp. 
  • Hobgoblin

Den där människan uppför sig som någon sorts bloggare eller annan typ ab uppmärksamhetstörtstande människa. 
    Visst - man kan reagera, och BÖR reagera när något är fel men i hennes värld verkar ju det mesta vara fel ....alltid.
    Att dom kvinna använda ett ord för kvinnligt könsorgan i nedsättande mening verkar ju bara - lågt,
     Vad egentligen är det den här människan försöker uppnå med allt jävla gnäll?
    Har hon presterat något positivt? 

• Mortiscia80
    Tresher skrev 2022-12-04 18:28:55 följande:

Du som är lite mer läskunnig än oss andra. Får gärna tolka det här åt oss dock..

Och sen får du gärna förklara hur det inte var hennes röst som man klart o tydligt kunde höra i filmen...

Då blev partiledaren Nooshi Dadgostar (V) rejält förbannad på Socialdemokraterna.

? Vilka jävla fittor alltså, hör man inifrån partiets kansli.. 

Mening 1 och 2 hör inte nödvändigvis ihop. Det är insinuant uttryckt men det står inte att det är Nooshis röst man hör, om man läser meningarna exakt som de står så är det två skilda utsagor efter varandra. Nooshi blev arg. Någon på kansliet svor.
  • Mortiscia80
    Tresher skrev 2022-12-04 18:30:38 följande:

Om det inte skulle vara hon, får ni andra som vet så mycket bättre, gärna förklara vems röst det är..

www.aftonbladet.se/nyheter/a/767kLK/ilska-i-vansterpartiet-efter-talmansvalet-javla-fittor

00:49..

Dom tre sista sekunderna i klippet..

Sånt som inte skulle hänt?

Som jag såg i klippet från Expressen så finns minst två kvinnor i lokalerna. Jag är inte så välbekant med Nooshis röst att jag skulle kunna särskilja den från någon okänd kvinnas på ett par sekunders klipp.
  • Jagäterkeso

Nooshi ser rätt bra ut och har stora meloner, så jag tycker nog att hon skall ges lite utrymme att säga något dumt ibland utan att det skall sabba förtroendet.

• Kirenaj68

Vänsterpartister brukar ju gilla att exkludera folk med avvikande åsikter. Känns surt att själva bli exkluderade. Eller hur, V?

• Hobgoblin

Om nu detta är sant så ... bör hon ju vara körd som politiker. 
    Inkludera allt annat hon har hävt ur sig på senare tid så borde ju partiet ta henne i örat och lyfta bort henne. 
    Ger lika mycket positiva vibbar som de som limmar fast sig på E4.
    Lär ju ge en massa positiva vibbar det också - jävla tomtar!
    Vem vill sympatisera med sånt?

Svar på tråden Nooshi sa "fittor"