Inlägg från: Ivägkast221206 |Visa alla inlägg
  • Ivägkast221206

Jag behöver hjälp

Jag är en 22 år gammal man, det ?värsta? jag har gjort är att snatta energi dricka när jag var yngre, men nu i flera år har jag känt migsjälv attraherad av tonåringar och barn, jag hatar det, jag vill inte och jag är nära på att skada migsjälv varje gång en sådan tänkte kommer förbi. Anledning jag skriver här är för att jag har ingen aning om vad jag ska göra och vem jag ska kontakta, jag kan inte prata med mina föräldrar om detta för att jag vill inte att de ska se på mig på detta settet, jag har funderar på att skriva här under åren, men nu gör jag det, och jag har ingen aning vilka svar jag kommer få, jag vet att det är fel och jag vill ändras, snälla ge mig en väg ut eller iallafall några tips Och förlåt om det är stavfel, jag skakar medans jag skriver detta.

• Svar på tråden Jag behöver hjälp
  • Ivägkast221206

Tack för svaren, jag visste inte att Preventell fanns så om det blir värre ringer jag där, jag sökte lite och det låter som tvångstankar faktiskt, jag Kommer nog inom en kort tid gå och försöka få psykologisk hjälp, har tänkt på det innan men har alltid varit för feg. igen tack detta har lättat lite på hjärtat

och det om korta tjejer skulle jag inte säga är det bästa tipset men jag skratta lite från det så tack ändå, jag har ett romantiskt intresse och hon är laglig och nästan lika lång som mig så det är inte problem.

Svar på tråden Jag behöver hjälp