• Anonym (Torsk)

Jag är sexköpare

Jag har varit på bordell i Köpenhamn, träffat en tjej via sugar-sida och testat thaimassage. 

Det är jävligt äckligt alltihop och ger mest bara en massa ångest. Inget jag är stolt över. inget jag rekommenderar. Du som funderar på det - avstå! 

• Svar på tråden Jag är sexköpare
  • Anonym (Kämpa mot äckel)

I Sverige är det olagligt. Att köpa andra människors kroppar är jävligt äckligt. Punkt slut.

• Kockobello

Folk köper allt möjligt, kläder från slavar etc.

Det är värre i så fall att handla på H&M eller valfri skräpbutik. 

Kockobello skrev 2022-12-09 22:14:42 följande:

Folk köper allt möjligt, kläder från slavar etc.

Det är värre i så fall att handla på H&M eller valfri skräpbutik. 

Visst, handla på H & M är jämförbart med att köpa sex?! Helvete heller! 
  • Kockobello
    Anonym (Kämpa mot äckel) skrev 2022-12-09 22:19:50 följande:
    Visst, handla på H & M är jämförbart med att köpa sex?! Helvete heller! 
    Det är det. 

Sedan kan du tycka vad du vill.

Kämpa, vet jag.
  • Anonym (A)
    Anonym (Kämpa mot äckel) skrev 2022-12-09 22:05:16 följande:
    I Sverige är det olagligt. Att köpa andra människors kroppar är jävligt äckligt. Punkt slut.
    Det tycker jag med.
  • Anonym (H Weinstein)

Att köpa sex är väl inget moraliskt genidrag som man gärna delar på FB och dessutom göder man trafficking med allt vad det innebär, MEN
    Det lustiga är att INGEN behöver åka dit för sexköp i Sverige. Ur juridisk mening är lagen helt tandlös och kan mycket enkelt rundas på ett mycket enkelt sätt:

1. Filma sexakten på mobilen!
    2. Om det blir en razzia så säger man bara att ?vi spelar in en porrfilm och aktören får betalt för sin skådespelarinsats?
    Det är nämligen helt lagligt!
    För att höja trovärdigheten kan man ha visitkort som intygar att du är producent av video content i underhållningssyfte. 
    Enkelt och vattentätt.

Sen kan man självklart ha synpunkter på om det är moraliskt försvarbart, men du gör iallafall inget olagligt. Att spela in porrfilm i Sverige är inte olagligt.

Kockobello skrev 2022-12-09 22:21:42 följande:
    Det är det. 

Sedan kan du tycka vad du vill.

Kämpa, vet jag.
    Ditt alias matchar dina åsikter väl.
  • Eurydike

Om du ångrar dig tycker jag du ska börja skänka pengar till någon organisation som kämpar mot trafficking. Du kan ju inte göra någonting ogjort, men skänka pengar kan du göra.

• Anonym (Ej olagligt)
    Anonym (Kämpa mot äckel) skrev 2022-12-09 22:05:16 följande:

Nu har ju ts varit i Köpenhamn dock. Du får absolut tycka det är äckligt, men olagligt är det inte.
  • Anonym (W)
    Anonym (Ej olagligt) skrev 2022-12-10 23:49:33 följande:
    Nu har ju ts varit i Köpenhamn dock. Du får absolut tycka det är äckligt, men olagligt är det inte.

Och hen skrev väl att det är olagligt i Sverige, eller hur? Inte att det är olagligt i Danmark.

Svar på tråden Jag är sexköpare