• Stiffy

Binyfiken men feg

Det är många här i forumet som verkar ha samma funderingar. Man, snart 50, gift sedan länge, mer ett vänskapsförhållande där erotiken går på sparlåga och barnen börjar flytta ut ett efter ett.

Jag har alltid varit binyfiken och alltid varit feg. I min ungdom var jag som ler och långhalm med en kompis som var gay. Han var kär i mig, gjorde många närmanden men som tonåring fick jag panik. Jag kände ju i kroppen hur jag ville, ville att han skulle suga mig, låta mig ta honom, känna hur det kändes att få hans sperma i munnen och störst av allt -- hur känns det verkligen på riktigt att få någon att komma inne i sig!

Men jag fegade ur, slog ifrån mig, sa nej trots att mitt inre skrek JA! Jag har ångrat Mig sedan dess.

Några gånger i livet har jag haft sex med en manlig bekant. Första gången var i 25-årsåldern. Det hände några gånger när vi bastade och drack öl. Han älskade att suga och jag fick ge analt samlag några gånger, men han kunde av medicinska skäl inte ta mig.

Livet har tuffat på. Vännen finns kvar men det "klickar" inte mellan oss. Men tankarna på att göra det igen med någon och dessutom få känna någon i mig kan jag inte släppa. Jag har provat QX, Bodycontact och Grindr. Kanske har jag varit för feg, men jag har tyckt det varit alldeles för "köttigt". Alldeles för rakt på "knulla på en skitig soffa i Botkyrka" utan minsta intresse av inledande samtal eller lära känna varandra. Men kanske är jag mest av allt feg, rädd att det inte ska vara min grej, att jag inte ska få upp den. Gillar ju kvinnors mjuka och släta kroppar och egentligen inte mäns röster och håriga kroppar och skäggiga kinder. Sexleksak har jag provat på mig själv men det är inte samma sak som en riktig, varm, len, hård kuk och en riktig orgasm inne i en liksom.

Jag tog till och med kontakt med min tonårsvän igen för att försöka återknyta någon kontakt men det blev bara fel. För mycket vatten har runnit under broarna sedan dess.

Sedan är det ett måste att det ska kunna ske oskyddat på ett säkert sätt, det är liksom en stor del av fantasin. Och att ha oskyddat sex med någon på QX, Grindr eller BC är inte direkt säkert.

Dessutom har jag en synnedsättning. Borde inte spela någon roll men ett funktionshinder tycks skrämma skiten ur de flesta. Men det gör det också svårare för mig att träffa någon. Dessutom ser ju livet ut som det gör, man åker bara mellan jobbet och hemmet, äter och somnar, så chansen att träffa någon är minimal.

Jag brukar alltid säga, att jag ångrar ingenting av det jag gjort, inte ens dumma saker. Jag kan säga förlåt för dessa. Men saker jag aldrig gjorde, aldrig vågade ångrar jag mycket! Varför var jag så dum och feg den där gången som tonåring? När min vän kröp över i sängen och jag låg där med mitt enorma stånd, varför låg jag inte bara stilla och lät saker hända? Jag hade inte behövt göra något alls. Istället puttade jag bort honom. Orsaken var bara att jag var rädd för att vara bög, rädd för att bara släppa och bejaka och testa. Vad vore så farligt med några droppar Sperma? Vore det inte min grej så hade jag i alla fall vetat Och ingen hade kommit till skada.

Nu känns väldigt mycket försent.

• Svar på tråden Binyfiken men feg
  • Anonym (Man 50+)

Du skriver - gillar ju kvinnors mjuka och släta kroppar och egentligen inte mäns röster och håriga kroppar och skäggiga kinder.

Det låter som en kille som är transvestit eller en kille som gillar att vara den kvinnliga rollen fyllt ut med helrakad kropp och feminina attribut men som har manligt kön och som så klart är intresserad av sex med andra män - skulle det inte kunna vara nåt?
    Lite mindre köttigt och med mer omsorg att vara mjuk och sensuell kanske.
    Eller är feminina underkläder och högklackat absolut no no?

Bara en tanke!
    Lycka till i ditt sökande - skulle förvåna mycket om du inte lyckas om du verkligen vill.

/ Man 50+

• Stiffy

Jag vet ju väldigt lite om vad som skulle funka meN jag gillar inte när det är (ursäkta uttrycket) så där tramsigt "fjolligt" heller. Det är ändå sex med en kille jag vill utforska mer så grejen med kvinnokläder är nog inte det jag söker.

Men man får väl se, vissa saker kanske ska/får fortsätta vara kittlande fantasier. Men de få gånger jag givit analt samlag med killkompis eller min fru så finns alltid tanken där, hur känns det här egentligen? Är det skönt på riktigt, eller är det lite obekvämt och det "sköna" och häftiga består i att någon är i en och tanken att någon ska komma inne i en och kommer jag att känna det osv. :)

• rostigsaab

Känner igen det du beskriver. Är 50 och har drömt i många år om att ha sex med en man. Skicka gärna PM om du vill. 

• Anonym (Spyr)

Du är gift. Du kanske ska fundera mer på hur du ska göra med det och mindre på att suga andra mäns kukar.

• Anonym (Trött)

Men herreg#d! En likadan tråd till???
    Kunde du inte skriva (samma sak en gång till) i någon av dina andra likadana trådar??

• Anonym (Hur feg?)

Du skriver att du är binyfiken men feg. Så exakt hur feg är du? Har du berättat för din fru om dina planer? Om du inte gjort det så är det riktigt uselt av dig.
    Tycker absolut du ska leva ut dina bisexuella drömmar, men inte bakom hennes rygg i så fall. 

• Stiffy

@Spyr Vad har du själv för läggning som sitter och läser den här typen av trådar om de äcklar dig så mycket?

@Trött Jag har mig veterligen inte startat någon liknande tråd, men har ju hängt här ett tag. Ämnet har förekommit i kommentarer på andras trådar. Men det måste vara sååå jobbigt för dig att råka läsa det igen. Verkligen ledsen ;)

@Hur feg: Huruvida man bör ta upp det med sin partner / otrohet är väl i och för sig en intressant diskussion men var kanske inte exakt det själva tråden handlade om. Men vi kan starta en tråd till så får @Trött det ännu jobbigare :)

Svar på tråden Binyfiken men feg