Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

    Vågar jag?!

    Jag är 40 år och nybliven singel efter ett långt förhållande. Jag är överlycklig över min nya frihet och min sexlust har kommit tillbaka med en smäll!
    Men det var många år sedan jag var med en ny man. Har hunnit få två barn och kroppen ser definitivt inte ut som den gjorde för. Mjuk mage som hänger lite, stora men ganska hängiga bröst. Bristningar. Ja, inte en pingla helt enkelt. 

    Med kläder ser jag helt okej ut och jag har hånglat en del men jag vågar helt enkelt inte klä av mig. Trots att jag blir så jä*la kåt med en man.

    Hur kommer jag över detta? Jag vill ju ha sex!

  • Svar på tråden Vågar jag?!
  • Anonym (TS)

    Tjafset om hur jobbigt det minsann är för männen också kan flyttas till en egen tråd. Nu handlar det om MIN osäkerhet. 

  • Anonym (TS)
    Anonym (48) skrev 2022-12-11 08:46:20 följande:

    Det är ingen fara, jag lovar att männen inte  delar din uppfattning. Jag var en mullig 48-åring som började om efter 4 barn och 25 år som gift. Jag får  beröm för min mjuka, fylliga kropp och nu som 56 håller det i sig. Mitt sexliv är bättre än någonsin och lusten är på topp. 

    Svårare är det däremot att finna kärleken igen men det är en helt annan fråga. 


    Jag har gått med på en dejtingsida och får väldigt mycket uppmärksamhet. Jag är chockad! Har även träffat några och hånglat nån gång. Men sen tar det stopp för mig. Jag vågar inte låta dem komma in under kläderna. Trots att de verkligen verkar uppskatta mig när jag är påklädd. 

    Och jag blir kontaktad av unga killar också, i 25-års åldern. Som också ger en massa komplimanger och vill ses.

    Jag ser som sagt helt okej ut påklädd. Har ett fint ansikte. Men jag kan ju inte leva utan sex resten av mitt liv.
  • Anonym (TS)
    Anonym (48) skrev 2022-12-11 10:40:56 följande:
    Hur svarar det på kvinnans fråga utifrån hennes situation? 
    Helt irrelevant. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 12:14:15 följande:

    (TS) berätta för killen innan, samma savar som jagskickade (ledsen) en bra kar hjälper dig igenom? ha lampasläkt, men Kommunikation är A och O


    Lampa släckt vill jag inte ha! Har alltid varit väldigt visuell och älskar att se mannen njuta.
    Så ja, jag får nog bara vara ärlig.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Wtf) skrev 2022-12-11 13:45:48 följande:

    Hur svårt kan det vara? Alla har skavanker i den åldern. Är du ute efter ons eller förhållande? Det senare har du inga problem med pga skavanker och kroppens förfall, då är det närmast problem om man har hemmaboende barn. Resten är bara noja.
    Vill du ligga så hittar du också om du vara vill. Sluta noja så löser det sig.


    Vet inte om jag är intresserad av en kärleksrelation. Men en ömsesidig relation som handlar om mycket närhet, sex, mys. Regelbundet. 

    Jag verkar ju inte ha några problem att få det, det är nog mer känslan av att jag typ "lurar" dem för att man inte ser alls lika många skavanker när kläderna är på.
  • Anonym (TS)
    Anonym (48) skrev 2022-12-11 12:14:24 följande:
    Jag tänkte samma efter min make. Det kommer att lösa sig bara du "avverkat" din första träff och oron släpper. Det är hjärnspöken som styr dig nu. Men ligg inte med någon bara för att få det överstökat, du ska ju fortfarande vilja av rätt anledning. Jag har till och med varit på klubb och svassat runt i princip naken med mina kilon och "skavanker". 
    Så härligt det låter! Skål
  • Anonym (TS)
    Anonym (Bara kör) skrev 2022-12-11 13:56:39 följande:
    Bara att sära, han lär ha fokus på annat och lär inte reagera på sånt då.
    Hahaha! Bra råd 😉
  • Anonym (TS)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 14:02:50 följande:

    Marika Smith har en bra podd som kan hjälpsida att ?lösa upp knutarna? 👍 
    ett alternativ, åk på utlandssemester och besök en nudiststrand såser du att alla är olika men verkar lyckliga ändå. Kan hjälpa dig att bli tillfreds, du känner ingen där och du kan öva dig i att vara naken med andra. (obs nudiststrand har inget med sex att göra) är ett bra sätt att öva på. 


    grancanaria har naturlig strand för nakenbadare i maspalomas bla.  Fritt och härligt, ingen höjer på ögonbrynen, 


    Låter skitläskigt och underbart!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Kvinna 49) skrev 2022-12-11 14:22:40 följande:

    Men på riktigt det bästa jag gjort! Jag gick dit och bäddade iordning min plats och sen la jag mig ner och kopplade av. Spanade hur de andra såg ut och ja visst var det många äldre i olika strl. Men det var fint, de såg lyckliga och trygga ut. Sen fanns det flukt killar också,,, ja titta då men kom inte hit tänkte jag. Gick till o med ut och badade med mina hängiga tittar:)) kände mig två meter längre när jag kom hem, nyttigt. 


    jag Går dit varje gång jag är själv därnere. Känner att jag känner mig mer avslappnad ok på ett annat sätt nu I min nakenhet.

    sol bad och naken hud, inget slår det.


    På något sätt kan jag försiktigt föreställa mig att jag hade vågat om jag var utomlands. Fast nja, då hade jag typ velat blunda så att jag inte såg om någon tittade på mig 😅 Men det låter verkligen härligt!
  • Anonym (TS)
    Tom Araya skrev 2022-12-11 18:03:12 följande:
    Om man dejtar jämngamla så tror jag förståelsen finns.
    Så vad är det med alla dessa 25-åringar som tar kontakt? Jag tänker bara att det är galet när de kan vara med en 20-åring. Den kroppen är ju antagligen ljusår finare än min.
  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2022-12-11 18:23:59 följande:
    Du är ännu ung, ta tag i kroppen bara.
    Det skylls så mycket på gamla graviditeter...
    Det är långtifrån säkert att man kan träna/äta rätt och bli av med magen för det. Huden kan inte dra ihop sig igen alls lika bra i min ålder. Sen har vi alla dessa med delade magmuskler pga graviditet. Det är liksom inte bara att "ta tag i kroppen" Man får lägga sig under kniven.
    Med det sagt, jag skulle säkert kunna förbättra den en del med träning och lite viktnedgång. Men ska jag inte få ha sex förrän dess?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Ledsen) skrev 2022-12-11 19:15:07 följande:

    De jag dejtat och hamnat i säng med har varit bra precis som dom är med alla möjliga olika kroppsformer mm. Jag har aldrig kommenterat någon annans kropp negativt på något sätt utan lagt små väl valda komplimanger utan någon som helst baktanke.
    Men samtidigt så svider det lite, när man aldrig heller får någon komplimang tillbaka eller att det kommer från dom självmant, inte ens "lätta saker" som du har så vackra ögon eller jag älskar ditt långa hår osv. Snål egocentrisk värld kanske, där man inte kan bjuda andra på lite bekräftelse. 


    En man jag dejtade några gånger sa efter sexet att jag borde prova keto, det skulle göra min kropp fin (utan att jag ens sagt något för och trigga den kommentaren). Jaha, tack för den liksom och ha ett trevligt liv du med.


    Men allvarligt, vad är det för idioter du träffat på?
    Jag får massa komplimanger. Vissa känns inte speciellt äkta men en hel del känns genuina.
  • Anonym (TS)
    Anonym (jerry) skrev 2022-12-11 21:47:48 följande:
    många unga killar tänder på äldre kvinnor, på samma sätt som många yngre tjejer tänder på äldre män. 

    det är bara att normen är att unga tjejer och äldre män är det "normala". men hemma i stugorna verkar det vara rätt så mycket 50-50.

    dock ska du ju inse att killar på datingsidor som vill ha "äldre" är kanske mer ute efter sex.
    Haha, jo att det är sex de är ute efter fattar jag med. Fine by me 😎
  • Anonym (TS)
    Silverjenny skrev 2022-12-12 07:07:05 följande:

    Jag blev också nybliven singel efter längre relation när jag var drygt 40 och jag har aldrig blivit så uppvaktad av så många yngre och så snygga män, där min ålder snarare var ett plus för dem. Att gilla milfs är helt klart väldigt vanligt bland unga killar ;) såklart många bara är ute efter sex men är man fine med det är det bara att ge sig ut i djungeln och jaga. Och jag har då aldrig varit med om att en man har rynkat på näsan åt min kropp när vi hamnat i den situationen att jag är naken trots alla dess skavanker, han har helt annat att tänka på ;) ge dig hän och njut, det är vad mannen uppskattar!


    Vilket härligt svar!
    Nej jag är helt förundrad över hur många yngre set är som stöter på mig. Jag blir smickrad 🥰 Och för mig är "bara sex" helt okej. 
  • Anonym (TS)

    Så, ikväll har jag dejt nummer 2 med en man. Skulle såå gärna ha sex med honom. Ska boosta mitt mod och självkänsla hela dagen 😎

  • Anonym (TS)
    Anonym (48) skrev 2022-12-13 10:50:20 följande:
    Det kommer gå finfint. Ha det så bra nu {#emotions_dlg.flower}
    Tack! 🤗
Svar på tråden Vågar jag?!