Jag hade nog egentligen aldrig ambitionen att göra karriär... Jag växt upp med en ensamstående mamma som jobbade i vården. jag hade det tufft i skolan och hoppade av. Folk lade huvudet på sne när de pratade om mig i släkten och att det måste vara så tufft för mig. Gav mig fan på att visa dem. Började plugga igen parallellt som jag jobbade. Gjorde toppkarriär men valde för ett par år sedan att kliva ned i lön och byta jobb för att få drägligare timmar. Idag är jag i 30 årsåldern, inkomstmiljonär och har ett jobb som är både utvecklande och varierande och sällan kräver mer än 40 i veckan.
Min karriär har möjliggjort att jag kunnat resa jorden runt och se världen med nära och kära, jag har kunnat stötta min mor ekonomiskt, köpt hus, sommarhus, bil och båt.
Jag är otroligt tacksam för min karriär även om den kostat mig blod svett och tårar. Jag har jobbat dygnet runt många gånger, varit på jobbresor och missar både jul, födelsedagar, bröllop och dop. Jag hade gjort det igen för fördelarna har vunnit över uppoffringarna.