Fråga till par över 45, sexakt
En fråga till par över 45 års ålder Och är i ett förhållande, ni andra får gärna läsa men endast svar från 45+ är önskat.
-Hur ser ett sextillfälle ut för er?
-kör ni enligt 1-2-3 eller varierar ni er, och i vad.
-osv osv.
vi är ett par på 50 och har varit tillsammans sen vi var unga, skiftande lust som i alla förhållanden men vi gillar sex. Efter ett par års uppehåll från sexet (pga av minskad lust hos mig kvinnan) fick jag i våra hormonplåster mot förklimakteriet och efter ett par månader så wow, jag började känna igen mig själv, känns lust, enorm längtan. Min man är mer än nöjd och har också saknat det vi haft. Önskar att alla får ha det så underbart och härligt som vi från medelåldern och uppåt. Måtte det aldrig ta slut😂
vi varierar oss mycket, får inte bli slentrian när man varit tillsammans länge.
oftast så börjar vi med smek och oralt på båda, oftast penetrerar han bakifrån eller missionären sen ligger vi nära och efftermyser tills vi somnar i varandras armar.
eller så pillerburk lite och kör en snabbis I tvättstugan.
eller så kan det pågå under en hel helg, vaknar av att bli smekt. Inte hela vägen.
känner lust hela dagen, jag smakar på honom litegrann vid tillfälle på dagen, eggar upp varandra för att sedan ha härligt sex på lämplig plats för dagen. helst inte i sängen då?
Vad gillar ni bäst? Oralt, hand, ligga, berätta gärna.
min Man överraskade med julkalender gör vuxna iår? den uppskattas av oss båda.
julklappstips bok med erotisca inslag,,,