Min pojkvän skaffade barn med en oduglig kvinna
Vet inte om det hjälper dig men har liknande (värre) tankar om min man och hans ex. Var konstigt att träffa mannen i sitt liv (kanske?). Mycket snygg och f
Och med spänd förväntan introduceras för barnens mamma.
Marit Paulsen, någon? (Lägger ingen värdering i utseendet egentligen men nu råkar hon se ut som Marit Paulsen.)
Och ja: långtidsarbetslös (och bekväm med det, tyckte väl det var lyxigt), kronofogden ("suck, att kronis ens orkar?"), ingen utbildning, lite väl många bag in box, ambitionsnivå noll och oerhört sur mot mig sedan dag 1 med sura mungipor ända ner till armhålorna ungefär. OJ VILKET KAP tänkte jag inte. Sen har hon visat sig vara riktigt oschysst så inget av ovanstående är förlåtet. Jämt ska det daltas med henne och det lustiga är att hade hon skrivit här (vilket hon kanske gör, hon har all tid i världen!) skulle alla tyckt stick och brinn dryga människa men eftersom någon annan beskriver henne (jag) kommer alla heja på henne, och det kan hon behöva, hon är så jäkla sur och otrevlig mot mig jämt.
Det kan ju hända att din mans ex inte alls är "supersnygg" utan tvärtom. Det kan då hända som med oss, att exet blir sur och kort i tonen från första mötet.
Du får hoppas på en tiopoängare! lättare att hantera.