• Spucks

Frånvarande pappa.

Jag tycker du ska sluta skriver till honom. Det är troligen även bättre för dig, att accepterar att han skiter i barnet och att inte bli besviken/frustrerad när du blir påmind varje gång han inte reagerar på dina mejl. Han vet hur han kan kontakta dig, så jag anser att så länge du inte blockera honom har du gjort din del. Allt annat ligger på honom.

När det kommer till vad du ska berätta för barnet: sanningen. Jag gjorde alltid s
    å med min dotter. Och sanningen när hon frågade varför hon aldrig ser sin pappa var "Jag vet inte." Visst antar jag att det är för att han är en jävla skitstövel, men med 100% säkerhet kan jag ju inte veta. Kanske föll han på huvudet lite för oftas som barn, vad vet jag.

• Spucks
    SaraL77 skrev 2022-12-19 09:27:23 följande:

Du ska be om ursäkt för hur jävla dålig fingertoppskänsla du har när det kommer till att hitta män och att du gått i terapi i flera år för att komma till bukt med vari ditt problem ligger.

SaraL77 skrev 2022-12-19 09:48:41 följande:

Så klart du ska vara den bästa föräldern du bara kan (vilken konstig kommentar för övrigt?). Men dina barn kommer fråga varför pappan skiter fullständigt i dem och då kommer du få svara på det. Men han verkar ju varit hyvens kille innan barnen kom så då kan du ju alltid skylla på barnen (för det är precis den typen av människa du verkar vara.)

En till som tydligen föll på huvudet lite för oftas ....
Svar på tråden Frånvarande pappa.