Anton Berg choklad
Är chokladasken Anthon berg Guld, bra?
Personen som ev ska få den gillar ej choklad med alkohol eller starka smaker. Hon gillar nötter och kokos mest.
Är det bättre att köpa vanlig paradis ask?
Personen som ev ska få den gillar ej choklad med alkohol eller starka smaker. Hon gillar nötter och kokos mest.
Personligen gillar jag nästan inga av bitarna i den. Den vita från Lindt är den bästa, tycker jag. Men rätt dyr är den nog tror jag.
Utifrån vad den som ska få det gillar så ska du inte köpa Anton berg. Den smakar väldigt mycket.
Marabou gör godaste chokladen. Och Fazer.
Ok tack!
Marabou gör godaste chokladen. Och Fazer.
Lindt är bra :) Skulle inte köpa AB, de är rätt starka i smaken.
Hade nog köpt sådana "sjödjur" i choklad med en sorts nougatliknande massa i kanske. Brukar kallas för Belgisk choklad. Finns olika märken där.
Lindt är rätt supersött. Finns vissa lite godare sorter ändå om man letar.
Anton Berg är nog inget om man inte gillar choklad.
Storcks Toffife är väl gott annars med nötter och lite annat i kombo.
Aladdin och Paradis har ju blivit äckliga rent ut sagt. Nästan bara chokladbitar med äckliga fyllningar. Skulle säga att de flesta sådana chokladaskar är rätt dåliga. Oavsett om det är AB eller Marabou.
Hade kört på Toffife faktiskt av de jag kommer på.
Hade nog köpt sådana "sjödjur" i choklad med en sorts nougatliknande massa i kanske. Brukar kallas för Belgisk choklad. Finns olika märken där.
Lindt är rätt supersött. Finns vissa lite godare sorter ändå om man letar.
Anton Berg är nog inget om man inte gillar choklad.
Storcks Toffife är väl gott annars med nötter och lite annat i kombo.
Aladdin och Paradis har ju blivit äckliga rent ut sagt. Nästan bara chokladbitar med äckliga fyllningar. Skulle säga att de flesta sådana chokladaskar är rätt dåliga. Oavsett om det är AB eller Marabou.
Hade kört på Toffife faktiskt av de jag kommer på.
Jag håller med fler ovan, Anton Berg är choklad med mycket smak och ganska ofta med alkoholsmaker av olika slag.
Ett förslag från mitt håll är en ask med blandat från Frerror Rocher. Där är ju bla klassiska Frerror Rocher kulorna med nöt, krisp och choklad och Rafello med vit choklad, kokos och nöt.