Inlägg från: Anonym (Jenny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jenny)

Acneärr, rädsla för att visa

Stora mängder "aktiva" finnar kan ärligt talat vara lite äckligt, men ärr spelar ingen roll! För killar är ärr generellt lite "manligt", så det är nog få som hade reagerat! 

• Anonym (Jenny)

Stora mängder "aktiva" finnar kan ärligt talat vara lite äckligt, men ärr spelar ingen roll! För killar är ärr generellt lite "manligt", så det är nog få som hade reagerat! 

• Anonym (Jenny)
    Esodia skrev 2022-12-21 21:08:51 följande:
    Ja fast jag hade nästan föredragit om en tjej tog upp det så jag hade kunnat ljuga att det var från något annat, det hade seriöst känts stelt att inte prata om det. Jag är inte speciellt blyg annars och har lätt för att prata med tjejer men det är jobbigt att aldrig kunna komma någon nära så att säga. Tror perfektionismen dels kommer från att min mamma skämdes sjukt mycket över det och insisterade att vi skulle sminka över dom när jag skulle på fest eller något liknande

Din mamma låter inte riktigt frisk, ärligt talat...
    Har du bara några få ärr så är jag säker på att ingen tjej kommer att bry sig! Om hon frågar ska du säga som det är så klart - det är helt normalt, och alla andra förklaringar är mycket värre!

Svar på tråden Acneärr, rädsla för att visa