Inlägg från: Anonym (O) |Visa alla inlägg
  • Anonym (O)

Acneärr, rädsla för att visa

Jag kan säga så här: jag hade en gång en jättesöt jobbkompis som jag gillade mycket. Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag nog blivit kär. Han hade ansiktet fullt med acneärr. 

• Anonym (O)
    Esodia skrev 2022-12-21 17:53:07 följande:
    Hur gammal var du? Tyckte du att det var äckligt när du var i min ålder?
    30-35 år. Mycket acne får jag tyvärr säga var ett minus för min del som ung. Men ärr efter acne har jag aldrig tyckt sett äckliga ut. Kan inte påstå att det är vackert, men det skulle inte få mig att tappa intresset om jag tycker att personen är snygg och trevlig i övrigt. 
  • Anonym (O)
    Esodia skrev 2022-12-21 18:53:11 följande:
    Fick acne när jag var 15 och det gick bort ganska snabbt, fick bara två eller tre stycken böldartade finnar på bröstet men jag gjorde förmodligen ärren värre för jag fick för mig att hälla aceton på dom för jag velade ha bort dom fort. Nu när jag kollar så ser jag 3 ärr på bröstet och 2 på ryggen. Det största ärret är typ 1-1.5cm i diameter or resten ungefär hälften så stora

Men du, det är ju jättelite. (Mannen jag nämnde har helt bucklig hud i hela ansiktet.) Det här är inget du behöver bry dig om alls egentligen tror jag. 

• Anonym (O)

Din mamma verkar må väldigt dåligt och det har tyvärr gått ut över dig och ditt syskon. Jag tror att det du behöver är någon form av terapeut som kan hjälpa dig fri från hennes sjuka idéer. 

Svar på tråden Acneärr, rädsla för att visa