• Anonym depp

Gravid och min man skriver till horor

Hej!
    är gift i snart 8 år och är gravid med mitt andra barn.
    kände på mig att ngt inte stämmer med min man samt att jag får drömmar att han är otrogen. En dag fick jag bara en magkänsla och bestämde att titta på hans mobil. Hittade massor av chattar till horor och att han vill träffa de och göra massa snuskiga saker med de. hittade också på kik att han skulle träffa en. han tog mobilen ifrån mig och raderade allt samt nekade till altt och att han bara va ?nyfiken?. jag är så förkrossad och ledsen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag förstår inte varför man kan göra så till sin fru som är framförallt gravid

• Svar på tråden Gravid och min man skriver till horor
  • Anonym

Beställ tid på  familjerådgivning
    Ibland är det bra att ta hjälp utifrån
    Låter inte som något ni kommer att lösa själva när din man bara förnekar

• SaraL77

Din sambo är ett känslokallt svin och inget annat. Finns inget att rädda. För abort och separera från aset.

• Anonym (K)

Hur vet du att de är horor? Kan vara vanliga kåta tjejer lika gärna. Separera, det där kommer aldrig sluta väl.

• Anonym (Gränslöst)

Det där är ett oförlåtligt övertramp.

Fullkomligt oacceptabelt i den situationen du och han befinner er i.

Ok om han skickat något flirt via Facebook eller liknade, men att skriva sexmeddelanden är bara ett stort no-no.

• Anonym (ushc)

Dumpa honom omedelbart!! Det förstår du väl att honom kan du aldrig lita på. Ska ert barn växa upp med en man som chattar med horor?? Hur kan du ens överväga att stanna kvar hos honom??

• Anonym (Pervokriss)
    Anonym depp skrev 2022-12-21 20:07:14 följande:
    Gravid och min man skriver till horor

Hej!
    är gift i snart 8 år och är gravid med mitt andra barn.
    kände på mig att ngt inte stämmer med min man samt att jag får drömmar att han är otrogen. En dag fick jag bara en magkänsla och bestämde att titta på hans mobil. Hittade massor av chattar till horor och att han vill träffa de och göra massa snuskiga saker med de. hittade också på kik att han skulle träffa en. han tog mobilen ifrån mig och raderade allt samt nekade till altt och att han bara va ?nyfiken?. jag är så förkrossad och ledsen. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag förstår inte varför man kan göra så till sin fru som är framförallt gravid

Enkelt att kolla om det är nyfikenhet eller om han köpt något!

Be att få se kontoutdrag för ett år bakåt.

Horor är inte intresserade av att sitta och snuskchatta. De är intresserade av pengar. Får de inga pengar så dör intresset väldigt fort.

Varför? Han vill ligga med andra, men ha dig som fru. Jag tror inte han sökte att gifta sig med tjejerna han haft kontakt med.
  • Anonym depp
    Anonym (Pervokriss) skrev 2022-12-22 10:18:23 följande:
    Enkelt att kolla om det är nyfikenhet eller om han köpt något!

Be att få se kontoutdrag för ett år bakåt.

Horor är inte intresserade av att sitta och snuskchatta. De är intresserade av pengar. Får de inga pengar så dör intresset väldigt fort.

Varför? Han vill ligga med andra, men ha dig som fru. Jag tror inte han sökte att gifta sig med tjejerna han haft kontakt med.

Han vill inte visa sitt kontoutdrag till mig eller att jag ens ska titta i mobilen igen. Han säger att han raderat allt och kommer inte göra om det igen. han har skrivit så mycket snusk till de att jag inte ens tror mina egna ögon!!!! Han hade till och med planerat att träffa en från kik som de endast skriver ifrån. Jag frågar vart han fått det ifrån men han vill inte säga ngt mer

• Anonym (Jöns i Skåne)

Ånä man säger inte 'horor'

'Sexarbetare' om jag får be
    Ajabaja skärpning 
  • Anonym depp
    Anonym (Jöns i Skåne) skrev 2022-12-22 17:38:39 följande:

Ånä man säger inte 'horor'

'Sexarbetare' om jag får be
    Ajabaja skärpning 
    Kalla vad du vill!!!! Sexarbetare, horor, prostituerade!!!!!
  • Anonym (K)
    Anonym depp skrev 2022-12-22 16:58:19 följande:

Han vill inte visa sitt kontoutdrag till mig eller att jag ens ska titta i mobilen igen. Han säger att han raderat allt och kommer inte göra om det igen. han har skrivit så mycket snusk till de att jag inte ens tror mina egna ögon!!!! Han hade till och med planerat att träffa en från kik som de endast skriver ifrån. Jag frågar vart han fått det ifrån men han vill inte säga ngt mer

Han ljuger som en häst travar och erkänner bara det du kan ha sett och knappt ens det. Snälla ts, den här mannen kan du inte fortsätta vara med.

Men igen, hur vet du att det är prostituerade och inte vanliga ragg?
Svar på tråden Gravid och min man skriver till horor