• Anonym (Stora)

Stora blygdläppar

Vad tycker ni män om stora blygdläppar? Jag har rätt stora och är orolig för vad han jag dejtar ska tycka. Vi har precis börjat ha sex men han såg inte så mycket då det var mörkt.

• Svar på tråden Stora blygdläppar
  • Anonym (Eldorado)

Tror killen du träffar gillar stora blygdläppar, men att han är för blyg för att säga det.

• Anonym (A)
    Anonym (Eldorado) skrev 2022-12-21 22:37:56 följande:
    Tror killen du träffar gillar stora blygdläppar, men att han är för blyg för att säga det.
    +1
  • Anonym (G)

Några gillar det, andra inte. Det intressanta borde vara vad HAN tycker.

• Anonym (Eldorado)
    Anonym (G) skrev 2022-12-21 22:43:18 följande:

Några gillar det, andra inte. Det intressanta borde vara vad HAN tycker.

Så är det.

Vissa gillar jordgubbssaft, men andra gör det inte.
  • Anonym (Fia)

Min erfarenhet är att män gillar att ha sex. Och att det viktigaste är att som kvinna fatta att ditt underliv primärt är till för dig och din njutning. Byt perspektiv och fokus. Du får tycka om dig själv och ditt underliv precis som det är.

Nu har du fått vettiga svar här. Som säger något viktigt. Människor gillar olika. Men skälet till att jag som kvinna läser och skriver är att du är långt ifrån den enda som ifrågasatt sin kropp och utseende. Det ligger en ängslan i att fråga, duger jag? Du duger. Du behöver dock jobba på ditt självförtroende. Men inte på ditt utseende (nu pratar jag om bröst, läppar eller blygdläppar). Det är fullt möjligt att älska hela sin kropp som den är. 

Jag har haft några män också. De har varit olika, fantastiska och sett väldigt olika ut. Ingen av dem har varit perfekt. Men en trodde på fullt allvar att han var perfekt och dömde ut delar av min kropp. Inte just mitt underliv, men den som har en kritisk hållning kan alltid hitta något att döma ut. Hur jäkla snygg man än är. 
    Jag har absolut också hört vänner berätta att män dömt deras kroppar, vem vill på allvar ha en sån man? 

Hitta ditt självförtroende och sen en eller flera män som gillar dig. Du kommer inte ha problem med det. 

Däremot drar du till dig fel typer om du signalerar osäkerhet och ängslan. Och då möter du också dem som dömer. En sund människa gör inte det. 
  • Anonym (Fia)

När jag skriver om att jobba på sitt utseende, såklart man vill se fin ut. Inget fel att fixa håret och att ta hand om sig. Fina kläder osv. och att träna för att må bra och det hjälper för att tycka om sin kropp. Men hur stora bröst man har, eller utseende på underlivet behöver inget arbete. Bara kärlek och acceptans. 

Finns en fotograf som har fotograferat massor av kvinnliga underliv. Kolla in den,  du hittar den om du googlar. Nyttigt att se hur stor variation det finns! 

Och sluta se på dig själv med så kritisk blick. Välj att se på den med acceptans och kärlek. 

• Underhill
    Anonym (Stora) skrev 2022-12-21 22:35:53 följande:
    Vad tycker ni män om stora blygdläppar? Jag har rätt stora och är orolig för vad han jag dejtar ska tycka. Vi har precis börjat ha sex men han såg inte så mycket då det var mörkt.

Bara trevligt :)
  • Anonym (Gurra)

Vet inte hur andra killar tänker men jag gillar det. Tjejers könsorgan syns ju inte mycket så sticker de ut är det superspännande. 

• Anonym (Eggos)

Min erfarenhet är att de flesta män tycker att större blygdläppar är upphetsande. 

Men framför allt: Män gillar blygdläppar. Oberoende av utseende.

Det är också väldigt sexigt att vara nöjd med sitt utseende. Gäller båda könen.

• Nicke989

Stora inre blygdläppar är ett stort plus i mina ögon. Det är underbart att leka med dem. 

Svar på tråden Stora blygdläppar