• Anonym (Stora)

Stora blygdläppar

Vad tycker ni män om stora blygdläppar? Jag har rätt stora och är orolig för vad han jag dejtar ska tycka. Vi har precis börjat ha sex men han såg inte så mycket då det var mörkt.

• Svar på tråden Stora blygdläppar
  • Anonym (Vet)

Alla är olika och alla har sina tvivel på sig själva. Han har garanterat också något han inte är nöjd med och antagligen skäms över. Du märker det inte, för du vet inte om det. 
    Samma sak gäller för honom. Om han skulle ha problem med en sådan banal sak är det mest tragiskt för honom själv.

Min fru har också stora blygdläppar och skämdes över det när vi träffades. Jag har aldrig haft några problem med det och då försvann hennes problem också.

• Anonym (operfekt)
    Nicke989 skrev 2022-12-22 08:46:37 följande:

Stora inre blygdläppar är ett stort plus i mina ögon. Det är underbart att leka med dem. 

Jag tror mina är ganska stora. Det jag kan få lite ångest över är inte så mycket storleken men att de är lite sladdrigt speciellt innan man blir upphetsad då de sväller mer. Känner mig ofta så självmedveten pga detta i olika ställningar om benen tex är delade eller man ska stå ovanför killen så han kan stirra rakt på.. Hade önskat mer fasthet och att det inte dallrade och stack ut.Hade nog haft betydligt mer utlevnad och självförtroende i sängen då.  Ingen har visserligen klagat men jag har aldrig riktigt accepterat hur det ser ut och känns tyvärr. Färgen är också rätt trisst.
  • Anonym (operfekt)
    Anonym (Vet) skrev 2022-12-22 08:50:57 följande:

Alla är olika och alla har sina tvivel på sig själva. Han har garanterat också något han inte är nöjd med och antagligen skäms över. Du märker det inte, för du vet inte om det. 
    Samma sak gäller för honom. Om han skulle ha problem med en sådan banal sak är det mest tragiskt för honom själv.

Min fru har också stora blygdläppar och skämdes över det när vi träffades. Jag har aldrig haft några problem med det och då försvann hennes problem också.

Känner igen mig i det och har nog blivit mer avslappad efter en tid med en partner  eftersom jag känt mig accepterad och att de visat på uppskattning och upphetsning vid åsynen. Men hade jag råkat ut för en streckfittsälskande kille hade jag nog kunnat få komplex för livet och ta illa vid mig. Har väninnor som råkat ut för såna.
  • Anonym (Sluta)

Herregud, har aldrig reflekterat speciellt mycket över det. Men sluta känna dig otillräcklig eller att de är för stora eller för små. Det många killar finner osexigt är när kvinnor påpekar sina "brister". 

Älska dig själv och har han åsikter om dina blygdläppar säger du åt honom att dra år skogen. Skulle bli sjukt förbannad om en kvinna hade åsikter om mitt könsorgan. Inte mycket man kan göra åt den saken. Så känn dig stolt över din kropp och tänk att du är vacker, sexig och fin. Då kommer han tycka det också.

• Anonym (Baserat på elva män...)

Så har bara en av dem klagat på dem medans övriga tio verkat uppskattat mitt kön jättemycket  trots att det ser ut som ett par skivor rostbiff med mycket fladder.  Han som klagade är dessutom gay numera så misstänker att det hade vart svårt för mig att leva upp till hans preferenser även om jag hade haft en normal vagina utan fladder utanför. 

Hade jag inte skolkat bort skolan hade jag kunnat räkna ut statistik på det där, nu är jag lite osäker på matten, men det borde bli kanske 9% negativt omdöme och 91% positivt.  

• Blacknails86

Min partner gillar mina blygdläppar ännu mer nu, då de svällt upp och blivit lite större sedan jag slutade med p-piller.

• Nyfiken666
    Anonym (Baserat på elva män...) skrev 2022-12-22 15:11:59 följande:

Så har bara en av dem klagat på dem medans övriga tio verkat uppskattat mitt kön jättemycket  trots att det ser ut som ett par skivor rostbiff med mycket fladder.  Han som klagade är dessutom gay numera så misstänker att det hade vart svårt för mig att leva upp till hans preferenser även om jag hade haft en normal vagina utan fladder utanför. 

Hade jag inte skolkat bort skolan hade jag kunnat räkna ut statistik på det där, nu är jag lite osäker på matten, men det borde bli kanske 9% negativt omdöme och 91% positivt.  

Herregud så läckert att bli serverad rostbiff ibland! Av mig hade du fått högsta betyg!
  • Nicke989
    Anonym (operfekt) skrev 2022-12-22 14:31:37 följande:
    Jag tror mina är ganska stora. Det jag kan få lite ångest över är inte så mycket storleken men att de är lite sladdrigt speciellt innan man blir upphetsad då de sväller mer. Känner mig ofta så självmedveten pga detta i olika ställningar om benen tex är delade eller man ska stå ovanför killen så han kan stirra rakt på.. Hade önskat mer fasthet och att det inte dallrade och stack ut.Hade nog haft betydligt mer utlevnad och självförtroende i sängen då.  Ingen har visserligen klagat men jag har aldrig riktigt accepterat hur det ser ut och känns tyvärr. Färgen är också rätt trisst.
    Jag blir ärligt talat lite upphetsad av din beskrivning av dina blygdläppar. Det är ju just att de sticker ut och gärna att de dallrar lite som är så otroligt fint.
  • Anonym (operfekt)
    Nicke989 skrev 2022-12-22 15:21:17 följande:
    Jag blir ärligt talat lite upphetsad av din beskrivning av dina blygdläppar. Det är ju just att de sticker ut och gärna att de dallrar lite som är så otroligt fint.
    Det kanske är biologiskt nedärvt trots allt att gilla det motsatta könet och variationer därav:)
  • Nicke989
    Anonym (operfekt) skrev 2022-12-22 15:26:25 följande:
    Det kanske är biologiskt nedärvt trots allt att gilla det motsatta könet och variationer därav:)
    Ja, det tror jag också. Inre blygdläppar är ju typiskt kvinnligt, för det har ju inte män, och därför känns det helt rimligt för mig att uppskatta om de sticker ut. Det är ju lite som med bröst. En typiskt kvinnlig kroppsdel, som gärna får vara framträdande.
  • Anonym (Mannen)

Glöm din oro, vi män älskar fittan, den är vacker, hemlig, förtrollande, förförande, lockande, våt, varm, len, god och alldeles underbarGlad.

• Anonym (operfekt)
    Anonym (Mannen) skrev 2022-12-22 15:52:09 följande:

Glöm din oro, vi män älskar fittan, den är vacker, hemlig, förtrollande, förförande, lockande, våt, varm, len, god och alldeles underbarGlad.

Skål Härligt uttryckt!!
  • Anonym (Mx)

Det går inte säga, alla tycker olika. Det är som att fråga kvinnor vad dom tycker om olika former och storlekar på snoppar.. vissa kommer ha ideal och vissa bryr sig knappt.

• Anonym (Ms)

Mumsigt med stora blyggläppar 

Svar på tråden Stora blygdläppar