• Anonym (Cuckold)

Är jag bi?

Min fru och jag (35 resp. 40 år) har ett förhållande där hon får ha sex med andra män. Ibland har dom sex hemma hos oss när jag är på jobbet och hon jobbar hemifrån. Häromveckan bad jag om att hon skulle ligga kvar när han hade gjort sitt och dragit därifrån, jag ville nämligen slicka henne ren av hans säd, det är en fantasi som jag haft länge och jag fick gör det.

jag väntade kvar tills han åkt bara några hundra meter från huset, kom hem och slickade henne. Hon tyckte det var porrigt och undrade om inte jag är kanske lite bi som vill slicka en annan mans sperma. Jag började då undra? Jag ser det mer som att jag är undergiven min kvinna. Vad tror ni?

• Svar på tråden Är jag bi?
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Sara) skrev 2022-12-22 17:46:00 följande:

Vill man slicka i sig en annan mans säd så är man inte helt straight

Gott gott i gott gott Tungan ute
  • Anonym (M41)

Om du är bisexuell eller inte är jag inte rätt person att avgöra men även jag brukar fantisera att få slicka min tjej efter någon annan sprutat i henne. Nu har det inte hänt än utan det ligger på fantasistadiet hos mig än även om jag skulle vilja testa det. 

Jag definierar mig inte som bisexuell då jag inte tänder och känner en sexuell attraktion till män nen likt dig så kan jag känna min en smula undergiven sexuellt henne och det är något jag trivs med. Att se till att hon har det bra först! 

@ts Din tjej tyckte att det var okej att du gick ner på henne efter han sprutat i henne? 

• Häegertz

Mumsigt! Idag ska vi träffa en av våra älskare och då blir det min tur att slicka både han och frugan rena efter de har knullat. Och sen spruta i frun när hon redan är full av hans sperma. 

Man kan ju knappt hia sig till klockan blir två.

• Häegertz
    Tresher skrev 2022-12-29 19:23:06 följande:

Nej du är inte bi. Du hatar dig själv bara så till den grad att du låter henne förnedra dig, bara för att du instinktivt anser att hon har det bättre o blir lyckligare med någon annan. 

Det är bara att googla. 

Tack för den analysen. Var får ni allt ifrån? Det verkar som om du har mycket att lära om samspelet mellan människor faktiskt, men det kommer nog när du blir äldre.
  • Anonym (Stein)
    Häegertz skrev 2022-12-30 10:58:20 följande:

Mumsigt! Idag ska vi träffa en av våra älskare och då blir det min tur att slicka både han och frugan rena efter de har knullat. Och sen spruta i frun när hon redan är full av hans sperma. 

Skulle vilja sätta fler tumme upp....
  • RuneBert

Låter helt fantastiskt!
  • Anonym (.)

så du kommer suga honom med? kommer du låta honom knulla din röv oxo?

Mvh
  • Strandad

Vilket drömliv ! 😁
  • Anonym (34)

Vet inte om du är bi, men jag drömmer om samma sak. Och vi har pratat om att hon skall bli tillfredsställd av någon annan, och att jag slickar rent efter.
    Men jag vill även suga rent honom, det vet hon. Jag ser mig som bi men känner mig inte attraherad av män utan bara könet.

Svar på tråden Är jag bi?