Män som har stött på eller träffat mycket yngre
kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?
Dåliga alternativ. Jag tror inte alla unga kvinnor vill ha mig. Däremot vet jag att NÅGRA vill det och det räcker för mig.
Snälla sök hjälp, för allas skull.
Nej det är väldans få. Är man en rik gubbe rik så är det väl rätt normalt att unga tjejer vill vara med en, men är man en normal gubbe med normal ekonomi och en ung tjej gillar en så har hon nån form av daddy issues där hon istället för lyx söker nån slags känslomässig trygghet och en pojkvän som kan vara ett slags substitut för omhändertagande pappa.
Nu har Familjeliv fått KAFFEFNATT och trådar som denna med exakt samma ämne uppstår hela tiden nya dag ut och dag in. Visste man inte bättre hade man trott att det var en bugg.
Denna tråd borde hamna under SPAM som de andra eller varför inte en egen ämnesflik för tomtar och drakar?
Snälla kaffedraken!
De allra flesta unga kvinnor söker män i ungefär samma ålder, det är det absolut vanligaste. Sen finns självklart unga kvinnor som söker sig till äldre män eller så råkar det bli så men det är inte vanligt!
Du måste sluta haka upp dig på åldersskillnad, det är ingen stor sak för de allra flesta.
Snälla kaffedraken!
De allra flesta unga kvinnor söker män i ungefär samma ålder, det är det absolut vanligaste. Sen finns självklart unga kvinnor som söker sig till äldre män eller så råkar det bli så men det är inte vanligt!
Du måste sluta haka upp dig på åldersskillnad, det är ingen stor sak för de allra flesta.