• Anonym (Kaffedraken)

Män som har stött på eller träffat mycket yngre

kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män som har stött på eller träffat mycket yngre
  • Anonym (R)

Dåliga alternativ. Jag tror inte alla unga kvinnor vill ha mig. Däremot vet jag att NÅGRA vill det och det räcker för mig.

• Anonym (Nej??)

Nej det är väldans få. Är man en rik gubbe rik så är det väl rätt normalt att unga tjejer vill vara med en, men är man en normal gubbe med normal ekonomi och en ung tjej gillar en så har hon nån form av daddy issues där hon istället för lyx söker nån slags känslomässig trygghet och en pojkvän som kan vara ett slags substitut för omhändertagande pappa.

• Anonym (spamalot)

Nu har Familjeliv fått KAFFEFNATT och trådar som denna med exakt samma ämne uppstår hela tiden nya dag ut och dag in. Visste man inte bättre hade man trott att det var en bugg.

Denna tråd borde hamna under SPAM som de andra eller varför inte en egen ämnesflik för tomtar och drakar?

• Anonym (Syster)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-12-22 10:55:57 följande:
    Män som har stött på eller träffat mycket yngre

kvinnor, tror dom att alla unga kvinnor vill ha dom?

Vad säger din syster?
  • Anonym (inget stort problem för det flesta)

Snälla kaffedraken!

De allra flesta unga kvinnor söker män i ungefär samma ålder, det är det absolut vanligaste. Sen finns självklart unga kvinnor som söker sig till äldre män eller så råkar det bli så men det är inte vanligt!

Du måste sluta haka upp dig på åldersskillnad, det är ingen stor sak för de allra flesta.

• Anonym (Nej??)
    Anonym (inget stort problem för det flesta) skrev 2022-12-22 18:09:25 följande:

Snälla kaffedraken!

De allra flesta unga kvinnor söker män i ungefär samma ålder, det är det absolut vanligaste. Sen finns självklart unga kvinnor som söker sig till äldre män eller så råkar det bli så men det är inte vanligt!

Du måste sluta haka upp dig på åldersskillnad, det är ingen stor sak för de allra flesta.

Är en ganska stor sak för en äldre man. Man kan se en jättesöt kändis, artist, pstjärna osv. och hjärnan säger "Vad ung hon ser ut att vara" för att det skall kännas legitimt att man är attraherad, för oftast är det inte en 45åring som ser ut att vara 25, utan just en 25åring som ser ut att vara 25.

Det där går som på repeat i huvudet att man är alldeles för gammal och passé för alla man själv tycker är attraktiva. När man lyckas hitta lite äldre tjejer som är snygga att sukta över så är de kanske 35-40 och även det känns som att man är en gammal äcklig snuskgubbe i jämförelse.

Blir en känsla av att nu är det bara väntan på graven kvar och det blir aldrig bättre än såhär, Minnesbilder över hur det faktiskt var att få vara med attraktiva unga kvinnor bleknar och ersätts av porr undan för undan tills man bara har minnen av minnen av att ha sex med en kvinna man faktiskt attraheras av kvar. 

Även om livet kan vara bra på andra sätt, att få barnbarn tex. så är det ändå ett ok att bära att ha en sexualitet och utseendemässiga preferenser som inte utvecklas med den egna åldern efter att man blivit kanske 25. Samma saker jag attraherades av då attraheras jag av nu.

Det är en enorm grej med åldersskillnad.
  • Anonym (spamalot)
    Anonym (Nej??) skrev 2022-12-22 20:21:04 följande:
    Är en ganska stor sak för en äldre man. Man kan se en jättesöt kändis, artist, pstjärna osv. och hjärnan säger "Vad ung hon ser ut att vara" för att det skall kännas legitimt att man är attraherad, för oftast är det inte en 45åring som ser ut att vara 25, utan just en 25åring som ser ut att vara 25.

Det där går som på repeat i huvudet att man är alldeles för gammal och passé för alla man själv tycker är attraktiva. När man lyckas hitta lite äldre tjejer som är snygga att sukta över så är de kanske 35-40 och även det känns som att man är en gammal äcklig snuskgubbe i jämförelse.

Blir en känsla av att nu är det bara väntan på graven kvar och det blir aldrig bättre än såhär, Minnesbilder över hur det faktiskt var att få vara med attraktiva unga kvinnor bleknar och ersätts av porr undan för undan tills man bara har minnen av minnen av att ha sex med en kvinna man faktiskt attraheras av kvar. 

Även om livet kan vara bra på andra sätt, att få barnbarn tex. så är det ändå ett ok att bära att ha en sexualitet och utseendemässiga preferenser som inte utvecklas med den egna åldern efter att man blivit kanske 25. Samma saker jag attraherades av då attraheras jag av nu.

Så där är det för många kvinnor också för att män i deras egen ålder osynliggör dem.

Att drömma om att få älska eller ha en romans med en ung vacker man som kvinna efter 40 är en omöjlighet i princip. Till skillnad från män i samma ålder hjälper det föga att ha pengar och karriär för en kvinna för att kunna ragga upp en tjugoåring att starta ny familj med.

Livet är hårt och halva livet ungefär lever man i grå sörja på attraktionsfronten och hälsofronten. Just deal with it!

Att bli ful och gammal är människans egna helvete på jorden. Barnbarn kan säkert hjälpa för att skapa livsmening men då måste man ju ha haft nån som velat skaffa barn med en,eller att befruktning skett på något sett så ett barnbarn kan bli till som kan älska en. Hur man än vänder och vrider på det krävs det kärlek och sexuell interaktion...
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (spamalot) skrev 2022-12-22 21:36:02 följande:
    Att drömma om att få älska eller ha en romans med en ung vacker man som kvinna efter 40 är en omöjlighet i princip. 
    ......... Drömmer
  • Anonym (Bskit)
    Anonym (Nej??) skrev 2022-12-22 20:21:04 följande:

Fast man kan faktiskt jobba på sina tankar när det gäller attraktion och välja att utvecklas. Känner massa män som inte suktar efter 25åringar, då de vandrat vidare och utvecklats själva.
    om man bara har en eller få sexuella erfarenheter i livet och de skedde när man var i den åldern så kan jag förstå att man "dröjer" sig kvar där i tankarna. Men de flesta växer vidare tillsammans med en eller flera partners och vänner i samma ålder och attraktion följer med uppåt (speciellt när man gått egna barn).

Det känns som vissa män är fast i någon tro att det enda sexiga, vackra och attraktiva är ungdomens kroppar. För mycket reklam, tv och yttre påverkan kanske, där vi matas att ålderstecken (speciellt på kvinnor) är negativt och oönskat. Där allt ska vara rosaskimrande och korkat fnittrande.
    Väx upp, attraktion är så mycket mer än blottad slät hud!
Svar på tråden Män som har stött på eller träffat mycket yngre