• Anonym (Peter­)
    Fri 23 Dec 2022 17:17
    13622 visningar
    41 svar
    41
    13622

    Killar vad skulle ni göra?

    Vad skulle ni göra om ni kom på er fru/flickvän sedan lång tid med att sexchatta och dela bilder på sig till någon okänd kille på tex Instagram eller FB?

    ser det själv som otrohet att dra igång en sådan relation som pågår i månader. 


    Skulle ni lämna ett annars väldigt bra förhållande, mycket bra sex, förtroende som byggts under flera år, barn, hus, vänner m.m där enda förklaringen är jag vet inte varför, det var spännande och jag älskar bara dig, vill bara vara med dig, förlåt.

    Hur bygger man nytt förtroende?

  • Svar på tråden Killar vad skulle ni göra?
  • Fri 23 Dec 2022 17:30
    #1
    +5

    Jag skulle nog söka efter en bra familjeterapeut - om jag hade råd själv. Alternativt "nöja" mig med kommunens terapeuter.
    Tycker det låter mer som något man måste resonera runt och försöka lösa innan man säger tack och hej.

  • Anonym (Gratt­is!)
    Fri 23 Dec 2022 17:36
    #2
    -2

    Hon kanske lär
    sig något nytt Flört.
    Man lever bara en gång var mer fri med sexet Cool

  • Anonym (Peter­) Trådstartaren
    Fri 23 Dec 2022 18:31
    #3

    Inga problem med att vara fri. Om hon vill Sexchatta har jag inga problem med det om det är anonymt. Att gå bakom ryggen på mig och skicka 100 tals meddelanden till samma snubbe, fråga hur han sovit, vad han gör etc varje dag är något annat. Det är att inleda ett distansförhålland. Kanske bara jag som gör skillnad på det?

  • Anonym (Enkel­t)
    Fri 23 Dec 2022 19:55
    #4
    +2

    Relationen är över. Punkt.

  • Fri 23 Dec 2022 21:55
    #5

    Så länge det bara är på nätet ser jag inga problem.

  • Anonym (Inte okej)
    Fri 23 Dec 2022 22:13
    #6
    +3

    Det är otrohet och det skulle vara slut om jag upptäckte det.

  • Anonym (Johan L)
    Sun 25 Dec 2022 11:01
    #7
    +1

    Jag hade klippt all relation med henne.

  • Marie7
    Sun 25 Dec 2022 11:33
    #8
    +1

    Är inte svart eller vitt på detta. Jag skulle börja med, varför? Vad saknar hon i er relation? Har hon någon kris? Klimakteriet? Mycket händer i en kvinna under för och under klimakteriet. Vet av erfarenhet. Att bara lämna en annars bra relation där barn etc är inblandat tycket jag inte är optimalt. Håller med "Tukt", hitta en bra terapeut om ni inte kan lösa det själva. Sen om det nu skulle komma fram att hon är kär på riktigt i den andra mannen ja då blir ju läget ett annat.

  • Anonym (sitar­)
    Sun 25 Dec 2022 11:35
    #9
    +1

    Jag skulle se det som att då har jag fritt fram att själv träffa en kvinna vid sidan om.
    Spännande !

  • Anonym (Vuxna männis­kor)
    Sun 25 Dec 2022 19:15
    #10

    Kan det vara förklimakteriet som spökar?

    Jag är inne på tredje vågen av att äggstockarna signalerar med stora flaggor och säger "du måste föröka dig nuuuuu för det är sista ringningen, baren stänger, på honom bara!!"

    Kåt som en 15-årig kille kan kvinnan bli då, i flera månader, så lite svårt att behålla fokus. Kunde inte ens hämta posten utan att snegla på grannen och undra om han får tillräckligt hemma och kanske jag borde be om en dejt i tvättkällaren..

    (hallå storhjärnan kan du kicka in nu snälla det är pinsamt när limbiska systemet hoppar jämfota så där)

    Från att knappt se mina manliga kollegor blev 5/8 i ett veckomöte plötsligt liggbara. Inte normalt. Inte ett dugg rimligt faktiskt.

    Jag väljer min egen man alla dar i veckan men detta tillstånd är störande och energikrävande, och det finns ett antal kvinnor som hamnar i ny relation p.g.a. klimakteriet.

    hellobonafide.com/blogs/news/increased-sex-drive-in-perimenopause-you-re-not-alone

Svar på tråden Killar vad skulle ni göra?