Känner du dig otillräcklig
när det gäller relationer/sex?
när det gäller relationer/sex?
Ja, fast inte när det gäller sex.
Oklar fråga, menar du otillräcklig medan du har relation/sex eller otillräcklig för att lyckas få till en relation/sex?
Relationer ja, sex nej
Jag som man nu medelålders har faktiskt aldrig funderat i de banorna. Aldrig haft några problem att hitta kvinnor och både dejta och gifta sig med. Haft ett par fruar och fått nyfikenhet vad gäller sex och experimenterande stillat med en hel del olika kvinnor. Har också flera kvinnliga vänner varav jag haft ihop det med några men jag verkar vara en sån som kvinnor gillar och faller för. Haft lite problem åt andra hållet att inte räcka till och inte kunna ge alla vad de velat och ibland sårat så klart och också varit lite förälskad i ett par som inte av olika skäl velat ha mig. Men så är ju livet för de allra flesta. Har många intressen och är glad i både kläder och konst och resor och sånt som kvinnor uppskattar. Så nej jag har inte haft några svårigheter med varken sex eller relationer.
Nej, det gör jag inte.
Dek enda bekräftelse jag får är från kvinnan/ hyran jag k ullar.
Både när det gäller sex och i relationen kan jag ibland känna så. I relationen är min upplevelse att min partner kräver för mycket ibland och då säger jag det. När det kommer till sex så är det mina egna hjärnspöken om att jag som man måste vara så jäkla sugen jämt.
Men oftast känns det bra i båda aspekterna.
Nej, inte alls. Jag har haft perioder då jag inte hade räckt till för en relation men då har jag varit singel. Jag tänker att man ska vara på en hyfsat bra plats i livet och ha saker att ge innan man går in i en relation. Mår man dåligt och känner sig värdelös blir man inte heller en bra partner.
Sen kan det så klart hända saker under en relation och det måste det ju finnas utrymme för och då ska man stötta varandra. Men det är dumt att inleda något nytt med en massa skit i bagaget.
Sex har jag aldrig haft problem med.