• Anonym (Skriv vad ni tycker)

Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?

Tycker många tjejer så?

• Svar på tråden Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Mman) skrev 2022-12-31 15:02:27 följande:
    Jodå, även från Mellanöstern 
    Nej, föredetta kk och dejter. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Ung) skrev 2023-05-09 21:36:34 följande:
    Så det händer är det tjej kompisar  som du känner?
    Nej, föredetta kk och dejter
  • Anonym (Ung)
    Anonym (N) skrev 2023-05-09 22:04:02 följande:
    Jag är från mellanöstern och nej, jag tycker inte att de är ointressanta. Men kan tänka mig att många tjejer från mellanöstern kan tycka det då svenska män är mycket lugnare än våra män. 
    Har du alltid varit intresserad av Svenska killar eller  är det ganska nytt för dig. har du Persisk bakgrund?.  Jag gissar på att den större majoriteten av mellanöstern tjejer i Sverige inte är så pigga på att  dejta Svenska killar
  • Anonym (Ung)
    Anonym (Mman) skrev 2023-05-09 22:11:55 följande:
    Nej, föredetta kk och dejter. 
    Aha träffades ni möjligtvis genom appar ? 
  • Anonym (?)

Varför vill/behöver du veta detta?

• Anonym (x)
    Anonym (?) skrev 2023-05-09 22:28:08 följande:

Varför vill/behöver du veta detta?

Baserat på frågorna som han ställer här i tråden så är han en långhårig liten kommunist cuck. 
    Anonym (N) skrev 2023-05-09 22:04:02 följande:
    Jag är från mellanöstern och nej, jag tycker inte att de är ointressanta. 

Vad kul! skulle du säga att du mestadels har haft positiva upplevelser?

Om du nu har träffat några? Det kanske är svårt ibland

• Anonym (N)
    Anonym (Ung) skrev 2023-05-09 22:17:34 följande:
    Har du alltid varit intresserad av Svenska killar eller  är det ganska nytt för dig. har du Persisk bakgrund?.  Jag gissar på att den större majoriteten av mellanöstern tjejer i Sverige inte är så pigga på att  dejta Svenska killar
    Jag har alltid varit intresserade av svenska killar, men de var aldrig intresserad av mig för de ville inte vara med en svartskalle. Många från mellanöstern är väldigt religiösa och vill hålla kvar vid sina rötter, vi är uppväxta med att lära oss att vi inte får bli tillsammans med någon som inte har samma relgion då det är en synd, och vi ska gärna vara med någon från samma eller liknande kultur. Jag tror att det är nog den största anledningen till att vi oftast inte dejtar svenska män, det är inte ?tillåtet? och inte värt att riskera att förlora sin familj för det
  • Anonym (N)
    Anonym (Skriv vad ni tycker) skrev 2023-05-09 22:54:34 följande:

Vad kul! skulle du säga att du mestadels har haft positiva upplevelser?

Om du nu har träffat några? Det kanske är svårt ibland

Som jag nämnde ovanför så har jag aldrig varit med en svensk kille då de ofta inte är intresserade av utländksa tjejer. De vill inte bli tillsammans med en muslim och vår kultur är för mycket för de
    Anonym (N) skrev 2023-05-09 23:47:42 följande:
    Som jag nämnde ovanför så har jag aldrig varit med en svensk kille då de ofta inte är intresserade av utländksa tjejer. 
    Men om du vill väldigt gärna träffa Svenska killar kan du inte göra ett försök 
    Vilket mellanöstern land har du bakgrund ifrån
Svar på tråden Tycker tjejer med mellanöstern bakgrund att Svenska killar är ointressanta?