• Anonym (Orolig man)

    Fruns chef flörtar med henne.

    Min frus chef skickar massa opassande saker till henne på mejl och sms. 
    Det började i somras med att han skicka en kväll när han sitter hemma och dricker och frågar om hon vill komma hem till honom och festa. Hon frågar varför och han börjar skriva saker som att han måste kolla om hon är rakad och att hon ska ta på sig en kortkort kjol utan underkläder. Att han vill ha henne på hans barstol med särade ben och att han ska slicka henne och k*ulla henne hårt. Hon skrev att hon inte tänkte åka hem till honom.Vid ett annat tillfälle skriver han att han har fantiserat om att smyga upp bakom henne på kontoret och sätta på henne bakifrån Och stoppa k*ken i henne mun. Den gången frågar hon vad hon får i utbyte för det och han svara att han ska slicka henne. Efter detta har det diskuterats att chefen ska bjuda alla på kontoret på en resa, då vill han dela rum med min fru och i sms frågar han om hon vill och hon skriver att det går bra eftersom han är den roligaste på kontoret. Han frågar om han får titta och  ta och känna på henne när hon är naken och nyduschad, hon svarar att han får väl prova om det går. Nu senast när han festat och var full skrev han att han längtar efter en resa där dom kan dela rum och han kan få göra allt möjligt med henne. 


    Detta har jag snokat fram utan att frun vet något. Hur ska jag konfrontera henne? Hjälp!!
  • Svar på tråden Fruns chef flörtar med henne.
  • Anonym (Orolig man)
    Anonym (Enkelt) skrev 2022-12-30 18:06:34 följande:
    Det blir inte bättre för att hela stället är som ett Sodom och Gomorra, det borde ledningen få veta i så fall. De riskerar att ryka till ordentligt för sexuella trakasserier om de fortsätter så där!

    Skriver inte tillbaka likadant...? Hon uppmuntrar honom ju till att fullfölja de saker han föreslår! De ska dela rum, han ska smyga på henne på olika sätt osv. Det kallas förspel ts. Hon HAR redan sökt spänningen, de håller på för fullt. Det är bara en tidsfråga innan han bankar på henne mot kopiatorn så det bara sjunger om det. Ska du vänta på det medan du funderar på ett mjukt sätt att ta upp hur svinig hon är emot dig?

    Nej, du ska inte konfrontera honom utan din s.k. fästmö så klart. Jag fattar inte att du ens vill fortsätta vara med henne. Sedan skulle det vara sjysst mot chefens sambo om du kunde skicka vidare de där skärmbilderna till henne också.
    Finns ingen ledning som kan få reda på det, denna chefen är Vd för hela företaget. Han är ledningen. :( 
    Jag söker inte ett mjukt sätt att ta upp det på, jag tänker mer att jag vill låtsas som att jag aldrig läst det, och hoppas att det aldrig kommer hända något. Händer något så lär det märkas i deras sms konversationer senare och då kommer jag se det och då är det lättare att lämna henne. Jag älskar henne mer än något annat i världen, vi har en helt underbar familjesituation ( bortsett från detta då uppenbarligen) Jag vill inte ?kasta? bort våra 14 år tillsammans för att jag antingen misstolkar hennes skämtsamma jargong mot hans äckliga sätt att skriva till henne när han dricker och tar droger. För det sker enbart då. Det är därför jag är så kluven. Skulle jag konfrontera henne kommer jag givetvis dela alla skärmbilder till hans sambo.
  • Anonym (game over)
    Anonym (Orolig man) skrev 2022-12-30 19:22:00 följande:

    Jag är ganska säker på att det inte hänt än, eftersom senast han skickade så skrev han att han fortfarande fantiserar om att en dag ska han få knulla henne. Då svarade hon att om dom båda varit singlar kanske, men det är vi inte så vi får hålla oss på mattan. Räknas det som ett tillräckligt starkt avvisan? 


     


    Att säga att man vill, men tycker att man måste hålla sig på mattan, är inte mycket till avvisan, snarare uppmuntran till längre och intensivare förspel.

    Men sluta fokusera exakt på vad dom gjort och kommer att göra. Hennes svar är illa nog till att du bör överväga om ni verkligen har en gemensam framtid.
  • Anonym (Orolig man)
    Tresher skrev 2022-12-30 19:28:39 följande:
    Svårt att tro att han inte skulle trolla. 

    På sin höjd låter hon chefen hållas för o kunna garva med sina kompisar inne under rasterna. 

    TS lägg band på din egen hjärna och kontrollera din egen rädsla.. Det är såna där grejer som får människor att vara otrogna mot någon i slutändan. Speciellt när de blir anklagade för skit dem inte gjort, uppmuntrar till eller gör.. 

    Läs det anonym (Ajdå) skrev igen. För det är precis det du måste göra. Och sen sluta springa iväg och göra höna av en fjäder inne i tankarna..

    Om kommer uppskatta och tända på dig mer om hon kan vara ärlig med dig om sånt där. 
    Du är den enda som skriver det jag egentligen vill tro , att jag förstorar det genom att gå och älta det i huvudet och att jag är så rädd för att förlora henne. Dessutom så skiljde sig hennes vän sig precis från sin man för att hon träffat en ny man på sitt jobb. Därför tror jag också att jag tänker att det är värre än vad det egentligen är.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Ajdå) skrev 2022-12-30 19:31:27 följande:
    Du överdriver INTE din oro! Det är inte lämpligt alls att svara så som din fru har svarat, varför smsar hon ens med sin chef :s det hela är olämpligt och inte okej. KONFRONTERA HENNE! 

    Det är du själv som ska visa andra om hur du vill bli behandlad och vill du inte bli behandlad på detta sätt så sätter du gränser.

    Din fru visar NOLL respekt för dig. Hade hon respekterat dig så hade hon sagt till sin chef att det inte är okej att han skriver så för att hon har DIG och sedan bett han sluta omedelbart. Men vad gör hon istället? UPPMUNTRAR DET.

    Hade min chef skrivit så till mig så hade jag fan blivit arg och sagt ifrån för det visar att chefen totalt skiter i mannen jag är tillsammans med.
    Ja det där är ju facket direkt, och sen ett samtal med HR samt ett saftigt skadestånd för sexuella trakasserier, och då ska han hoppas på att det inte blir en polisanmälan också.
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Orolig man) skrev 2022-12-30 19:34:25 följande:
    Finns ingen ledning som kan få reda på det, denna chefen är Vd för hela företaget. Han är ledningen. :( 
    Jag söker inte ett mjukt sätt att ta upp det på, jag tänker mer att jag vill låtsas som att jag aldrig läst det, och hoppas att det aldrig kommer hända något. Händer något så lär det märkas i deras sms konversationer senare och då kommer jag se det och då är det lättare att lämna henne. Jag älskar henne mer än något annat i världen, vi har en helt underbar familjesituation ( bortsett från detta då uppenbarligen) Jag vill inte ?kasta? bort våra 14 år tillsammans för att jag antingen misstolkar hennes skämtsamma jargong mot hans äckliga sätt att skriva till henne när han dricker och tar droger. För det sker enbart då. Det är därför jag är så kluven. Skulle jag konfrontera henne kommer jag givetvis dela alla skärmbilder till hans sambo.
    Ok, ja då är det bara facket kvar då. Men du hoppas att inget ska hända, något HAR redan hänt. Inte fysiskt men hon njuter uppenbart av hans kontakt. Det där att han har ett äckligt sätt att skriva medan hon bara har en skämtsam jargong är din egen lögn för att inte se sanningen: hon är med på noterna 100 % och VILL att han ska fortsätta skriva.
  • Anonym (Enkelt)

    Och, om du av någon idiotisk anledning tycker att det här är ett ok beteende hos en fru utan att lämna henne så måste hon byta jobb!!

  • Anonym (game over)

    Egentligen är det rätt så enkelt så här ultimo 2022. Om en manlig överordnad, oavsett berusningsgrad, skickar sexuella förslag till en kvinnlig underordnad, så är det kontant avvisning med hot om anmälan och skadestånd för sexuella trakasserier. Det är allmän nolltolerans för sådan 'skämtsam' jargong idag, vilket också innebär att om TS fru tolererar den utan konsekvenser så medverkar hon och så har hon reellt inlett en affär med denne chef. Exakt hur långt denna affär har gått och hur långt den kommer att kunna gå är kanske inte så avgörande. Detta är ändå samma utgång ut ur förhållandet som TS måste välja.

  • Gentlemannen

    Snälla. vakna upp!!
    När man är i just denna klyvna sits som du befinner dig i så vill man inte tro att hon är otrogen.
    Man intalar sig själv att så inte år fallet just för att man själv älskar henne så mycket.
    Jag vet och har varit precis där du är nu.

    Vakna upp och se fakta.
    Om hon inte legat med honom så lär hon snart göra det.
    Om jag var du så hade jag krävt en uppsägning på egen begäran nu på måndag, jag hade gått med på att betala alla utgifter som vi tillsammans har, samt även pengar till henne under tiden som hon letar nytt jobb.
    Om hon inte säger upp sig så innebär det tyvärr att hon inte är värd dig. Då ser du till att göra slut med en gång.
    Du har fått jättegoda tips här, men i dina kommentarer så är det glas klart att du inte vill se sanningen i vitögat.
    Stå på din värdighet! Nu går du till handling!

  • Anonym (M)

    Jag fattar inte, hur kan hon vara din fru om ni har inte gift er än?

  • Anonym (Toffel much?)
    Anonym (Orolig man) skrev 2022-12-30 17:20:50 följande:
    Fruns chef flörtar med henne.

    Min frus chef skickar massa opassande saker till henne på mejl och sms. 
    Det började i somras med att han skicka en kväll när han sitter hemma och dricker och frågar om hon vill komma hem till honom och festa. Hon frågar varför och han börjar skriva saker som att han måste kolla om hon är rakad och att hon ska ta på sig en kortkort kjol utan underkläder. Att han vill ha henne på hans barstol med särade ben och att han ska slicka henne och k*ulla henne hårt. Hon skrev att hon inte tänkte åka hem till honom.Vid ett annat tillfälle skriver han att han har fantiserat om att smyga upp bakom henne på kontoret och sätta på henne bakifrån Och stoppa k*ken i henne mun. Den gången frågar hon vad hon får i utbyte för det och han svara att han ska slicka henne. Efter detta har det diskuterats att chefen ska bjuda alla på kontoret på en resa, då vill han dela rum med min fru och i sms frågar han om hon vill och hon skriver att det går bra eftersom han är den roligaste på kontoret. Han frågar om han får titta och  ta och känna på henne när hon är naken och nyduschad, hon svarar att han får väl prova om det går. Nu senast när han festat och var full skrev han att han längtar efter en resa där dom kan dela rum och han kan få göra allt möjligt med henne. 


    Detta har jag snokat fram utan att frun vet något. Hur ska jag konfrontera henne? Hjälp!!
    Men vad är du för man egentligen? Sitter och ber om hjälp på FL när du borde gå bananas på din slampa till fru och horbock till chef. Har du sett filmen Seven? That's right...
Svar på tråden Fruns chef flörtar med henne.