Min pojkväns ex måste få reda på mig...hjälp hur?
Du skriver att ni vill starta familj. Hur gamla är ni? Tänker mest på att du kanske inte vill vänta länge.
Han måste ju kunna stå upp för erat förhållande. Låter väldigt skumt att han låter dig träffa barnet först men inte sen. Brukar vara tvärtom
Det låter mer som att han skyller på att hon är psykiskt sjuk, för att du ska vara kvar och förstå varför han inte berättar.
Hade ett ex som gjorde precis lika fastän sa så till hans nya för att han hoppades på att jag skulle vilja ha tillbaka honom. Han köpte smycken och mat åt mig. Ville sova kvar och hade alltid en anledning till att komma förbi eller ville hjälpa mig med allt sen sa han till nya att jag var psyksjuk och för vårat barn skull så hjälpte han mig osv.
Han ljög för oss båda. Jag frågade många gånger om han träffat någon men han sa nej fastän han träffat henne ett år.
Han lät nya vara med i lekparken osv i början sen när barnet började berätta saker slutade han och sa att jag var pysksjuk som trodde på ett litet barn.
Skulle rekommendera dig att berätta för hans ex och se hur han reagerar. Är han så kär i dig så borde han vara glad att det äntligen kommer fram.