Vi som startar IVF 2023
Precis varit på mitt andra ultrajud. Planen var att jag skulle ha åkt till Cypern på fredag om två dagar men jag vet inte om det kommer bli så nu.
Jag har fem blåsor på ena sidan och EN på den andra. Enligt första ultraljudet torsdagen förra veckan så hade jag tre på den sidan. Hur kan två bara försvinna eller hur kan man ha så fel.. Det känns inte rimligt att åka till cypern och lägga alla de här pengarna för 5 ynka ägg. Har ju haft 12-14 stycken senaste året. Blir så ledsen alltså känner mig helt förstörd. Allt det här kämpandet så går det så här... Vill inte skjuta upp ngt heller. Vill ju göra donation i april och nu kommer det inte gå om jag skjuter upp den här. Då kommer inte donation bli förens i juni för maj går inte. DÅ blir det ju inte återföring förens i aurusgi och jag klarar helt ärlig tinte det. Vill knappt leva nu vet inte hur jag ska klara det alltså. Tiden bara går...
Tänkte på dig idag. Fy fan vad tufft 💔 Förstår om du inte vill göra plock denna månad när det kostar så mycket. Sen kan det gå bra också men jobbigt att chansa, lider med dig ❤️ Så oväntat att antalet blåsor skulle minska 🤯 Vet att det kan kännas helt övermäktigt att tänka att det inte blir återföring förrän augusti, men tycker det hjälper att inte tänka så långt framåt utan att fokusera på en månad åt gången. Sen känns det inte lika jobbigt när man väl är där.
Jag har nu fått första mensen sedan MA. Tänker att det är nästan omöjligt för oss att bli gravida naturligt, ändå hoppades jag så mycket denna månad. Har haft stark molande värk varje dag i två veckor, nattliga svettningar som när jag var gravid sist och hade en rosa blödning för några dagar sedan. Så jobbigt att man inte kan låta bli att hoppas varje månad fast chansen är minimal, så utmattande.