Vi som startar IVF 2023
Björkenli, kul att se dig igen och grattis till graviditeten!!
Macbookpro, grattis till graviditeten!!
Björkenli, kul att se dig igen och grattis till graviditeten!!
Macbookpro, grattis till graviditeten!!
Jag hade testdag idag. Kliniken har börjat med RFSU-test nu så var inte samma test som jag tagit tidigare. Testet var helt blankt, blev helt förkrossad. Tog två till RFSU bara för att. De var också blanka, eventuellt svag skugga? Vet inte varför men tog ett digitalt CB också och där fick jag ?Gravid 1-2 veckor?. Helt förvirrad nu. Var det ett missfall?
Tack, usch börjar tappa hoppet ärligt talat.
Visst fick du nya läkemedel att ta iom denna återföring? Håller tummarna för att det ska gå bra för dig ❤️
har någon erfarenhet av att få kolla på ultraljud tidigare än v 8 ? Jag är sååå sjukt orolig över att Jag har fått missfall. är i v 6+3 Men känner absolut ingenting. är stressad över att behöva vänta i över 2 v för att få reda på om allt är bra.
Å blev så glad först när jag läste detta och sen såg jag dina andra inlägg och svar Och blev så ledsen för din och er skull.
jag förstår att du är helt matt det här är helt omänskligt på alla sätt och vis. Blir så arg och ledsen för din skull. Jag förstår att du ger upp men gör inte det! du har blivit gravid så många gånger och det kommer finnas ett bra embryo frågan är bara vilket. Hur kan man låta någon behöva gå igenom detta om och om igen. Jag pratade med en bekant som testade sina utomlands. Hon fick fyra blastocyster efter många ägg och det var bara ett som var bra efter att man testat det. nu är hon gravid på det embryot. Det är helt flrjävlig att man ska behöva gå igenom detta om och om igen.
tappa inte hoppet! men jag förstår såklart hur uppgiven du måste vara.
Tack ❤️ Mår så brutalt dåligt vid varje nederlag nu att jag inte känner igen mig själv längre. Frågade på cvl inför denna återföring om man kan ha kromosomfel på alla ägg och fick inte direkt något svar på det, men hon ansåg inte att vi gjort ett fullt landstingsförsök än iom att vi inte återfört alla blastocyster vi fått på 3 plock. Tufft att det kostar 25k per återföring nu och inte ingår som det hade gjort via landstinget.
Vilken klinik var din vän på? Känner mig rädd att vi skulle få litet antal blastocyster och att alla skulle vara sjuka. Uppenbarligen har 4/4 blastocyster nu varit sjuka.
Hur mår du nu? Har ni satt ett datum för när ni ska göra nästa omgång? ❤️
Åh nej jag beklagar. Hur kan man bara fastna i samma sak igen och igen 😔 Jag hoppas att ni i alla fall kan testa blastocysterna efter nästa plock och få lite mer klarhet. Fick du förresten veta mer om du har silent endo eller inte?
För mig började blödningen idag. Blev bara glad att få gå vidare.