Quincey skrev 2024-10-03 17:10:07 följande:
Åh skönt att köra i naturlig cykel. Vet du om äggen blivit plockade än? Så spännande!! ❤️
Ja, det var en glädje

. Men kortvarig tyvärr. Hon var planerad för plockning och kunna få in embryona till min klinik nästa vecka, men igår fick jag besked via mail att hon inte reagerat på stimuleringen och därför har försöket avbrutits för att göra ett nytt försök nästa månad.
Ja o livet leker lite i allmänhet just nu

Igår fick jag också veta att mitt bemanningsbolag ev kursar, är just nu under rekonstruktion, så får se om jag får betalt för mina extra pass under september och ett under oktober so far. Ringde en massa samtal så förhoppningsvis har jag kunnat få bytat övriga extrapass under oktober från det bolaget till mitt gamla bolag.
Oklart om vi kommer ligga så bra i synk till nästa månad då jag inte vet hur lång hennes cykel är. Mina är på drygt 25 dagar så inte korta men inte långa heller. Så tar lite primolut nu för att skjuta lite till på mensen så att jag iallafall inte hinner springa om henne och vänta en hel cykel till ovanpå allt annat som ändå går åt helvete just nu
Ja och hörde konstiga nyheter kring sambons utsaga som han förnekar, vet inte vad som är sanning längre. Upptäckte även att adressändringen ännu inte genomförts även om han säger sig ha gjort det, men står ännu på min adress. Så har själv fått förflytta honom på Skatteverket nu, hoppas det funkar.
Allt som händer jus nu får en absolut till att fundera över om det inte är meningen att jag ska ha barn? Varför kan ingenting funka?