BaeA skrev 2025-02-03 21:39:27 följande:
Ja, exakt så! Man får bara upp på hästen igen <3 Skönt att de mådde bra, jag skulle dock vilja förstå vad det beror på med tanke på att jag annars reagerar så starkt på hormoner. Embryoglue har vi inte testat däremot ska jag få ett lite mer avancerat immunprotokoll. De är AA, AB och AC alla 5 dagars. Antaligen för att jag har gjort så många misslyckade så de inte ser högrisk för tvillinggraviditet?
Åh, jobbigt med krämpor så tidigt, men samtidigt lite "glad" för din skull att du faktiskt är påverkade, det kanske gör det hela enklare att greppa? Hur mår du mentalt, så stark som gått igenom så mycket dessa år. Vilket team ni kommer vara, du och bebis!
Jag är likadan, reagerar starkt på hormoner men mådde jättebra på "klimakteriet". Har inte heller blivit klok på varför. Bara att det varit densamma för både mamma och mormor.. Håller tummarna!
Det har ju inte gått att missa faktum nej. Just nu vill jag bara slippa allt vad symtom heter, för det får mig att må så dåligt på alla plan. Fysiskt som mentalt. Jag var så uppgiven gångna veckan att jag var ärligt lockad att ge upp. Hade det inte varit så mkt längtan, tid, kämpande och pengar med i bilden utan bara varit en oplanerad graviditet som var en olycka så hade jag nog kastat in handduken.. Skrämmande men sant. Känner helt med Noelani, ett barn får nog räcka. Tror absolut att senaste årens kämpande och käftsmällar hann ikapp nu när man äntligen nått så här pass långt och överraskades över det fysiska måendet. Dessutom fortsätter kämpandet med att få rätt hjälp även efter att man blivit gravid. Plus strul på nya jobbet. Jag blir så matt.
Börjat uppleva en förbättring sen igår, hoppas det håller i sig. När jag mår fysiskt bättre så kommer engagemanget och glädjen tillbaka för graviditeten, så bara hoppas det kan få fortsätta gå på detta hållet nu.