Inlägg från: Anonym (Nisse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nisse)

Onlyfans,mnb osv

Reddit är nog det bästa stället att göra reklam för sin OF.  
    På vissa kanaler och taggar finns det miljontals följare och de finns nischer för allt möjligt...

• Anonym (Nisse)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 17:10:18 följande:
    De flesta har faktiskt velat se ansiktet :) så jag visar ansiktet till de som ber om det.
    Men det jag lägger upp offentligt är mer anonymt, inget ansikte iallafall.
    Ja jag tar allt mellan 200-400 per video! Och på en dag så kan  jag få in mellan 200-2000, beroende på hur många jag väljer att skriva med. Det är ju lite krävande 😅 blir mycket skrivande. 
    Många jag skriver med är gifta eller har någon form av relation. Så det sker ytterst diskret. Vissa betalar via swish, andra banköverföring eller PayPal. 
    Är det custom videos eller har du färdiga ?  Hur gammal är du ?
  • Anonym (Nisse)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 20:17:52 följande:
    Ja en del förhandlar om pris, det är tråkigt. För om man köper material av mig regelbundet så brukar jag tillslut ge billigare priser och ibland ge bort gratis material om man är trogen kund :)
    Privat så kommer jag inte upp i dom summorna än att jag behöver skatta. På MNB tex så dras skatt automatiskt, vet inte med onlyfans för har inte lagt upp något än.
    Mnb, antar att de är nåt kredit system de har då ? Men tar inte MNB en del av kakan då?  
Svar på tråden Onlyfans,mnb osv