Inlägg från: Anonym (Per-Ola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Per-Ola)

Onlyfans,mnb osv

Hur går det till?

Jan-Erik betalar Anna 500 kronor och han får se henne onanerar i fem minuter, eller?

Är det live eller får Jan-Erik ta del av Annas "katalog" med filmer och bilder?

• Anonym (Per-Ola)
    Anonym (g) skrev 2024-02-13 23:39:52 följande:

Fråga inne på kroppstråden. Flera kvinnor där som verkar leva för att fläka ut sina kroppar för vem som helst att se.

Skulle vilja ha en 500-hundring för att se Linda Skugge onanera, andra kan tänka sig att betala för det.
  • Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 12:09:33 följande:
    Nu använder jag inte onlyfans ÄN. Men på MNB så gör jag reklam för mig och blir sedan kontaktad av män, vi fortsätter chatta via KIK. På KIK skriver sedan mannen vad han är intresserad av och jag fixar då bilder/videos åt honom.
    Han betalar mig första via swish innan jag skickar materialet.
    Jag säljer bland annat sexvideos, oralsex videos, onani etc och bilder. Ibland sexchattar jag, jag ställer upp på att agera digital flickvän ett par dagar till någon.
    Ah, du är företagsam. Visar du ansiktet när du skickar material.
    Ungefär hur mkt pengar får du in på det du gör?
  • Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 17:10:18 följande:
    De flesta har faktiskt velat se ansiktet :) så jag visar ansiktet till de som ber om det.
    Men det jag lägger upp offentligt är mer anonymt, inget ansikte iallafall.
    Ja jag tar allt mellan 200-400 per video! Och på en dag så kan  jag få in mellan 200-2000, beroende på hur många jag väljer att skriva med. Det är ju lite krävande 😅 blir mycket skrivande. 
    Många jag skriver med är gifta eller har någon form av relation. Så det sker ytterst diskret. Vissa betalar via swish, andra banköverföring eller PayPal. 
    Har du F.skattsedel?
    Jo, kan tänka mig att det är mer arbete än vad man först tror.
    Det ska skrivas och kanske även förhandlas?

Ger du rabatt till studenter och pensionärer?
  • Anonym (Per-Ola)
    Anonym (Meee) skrev 2024-02-14 20:17:52 följande:
    Ja en del förhandlar om pris, det är tråkigt. För om man köper material av mig regelbundet så brukar jag tillslut ge billigare priser och ibland ge bort gratis material om man är trogen kund :)
    Privat så kommer jag inte upp i dom summorna än att jag behöver skatta. På MNB tex så dras skatt automatiskt, vet inte med onlyfans för har inte lagt upp något än.
    Det är egentligen bara tiden som kostar dig pengar, eller?
  • Anonym (Per-Ola)

Är det prostitution att vika ut sig på Onlyfans?
    Såvida man inte träffar ngn fysiskt mot betalning.

Svar på tråden Onlyfans,mnb osv