Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Din partner arbetar nära annan av motsatt kön

Nu tar vi heterosexuella för enkelhetens skull.

Din partner arbetar i ett litet företag med få anställda. Kanske är de till och med bara två som driver detta. Eller att andra på företaget är borta på annat stor del av tiden.

Poängen är de tillbringar mycket tid bara de två ensamma tillsammans. Bör man bara otroligt? 

Skulle du gå med på det här?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din partner arbetar nära annan av motsatt kön
  • Anonym (Orolig)
    Gullvivor skrev 2023-01-04 14:56:28 följande:
    Jag dejtar inte, annars håller jag med om att det hade varit svårt att hålla koll på. 
    Min man jobbar bara med män så på så sätt vet jag det, därav min kommentar om att jag personligen inte hade accepterat det (så det får han tänka på om han skulle få för sig att byta jobb). Det betyder ju inte att det annars är enkelt att hålla koll på vilka personen man dejtar jobbar med.
    Anonym (Beror på) skrev 2023-01-04 14:14:15 följande:
    Detta låter väl lite väl konstigt...? Din manliga partner får inte jobba med kvinnor alls...? Stackars karl....
    Jag tycker inte det är konstigt iallafall, varför blir det okej att en man är i närheten av kvinnor nästan varje dag i många timmar bara för att det råkar handla om jobb?
    Men vad är det dumheter. Nästan varenda arbetsplats har både män och kvinnor. Inte heller när någon kvinna jobbar med flera män samtidigt.

Jag menar om tex din man driver ett fik tillsammans med en kvinna. En revisionsbyrå med en kvinna. Ett inredningföretag där många är ute på uppdrag, och en eller just två sitter på i på kontoret.

Ni förstår vad jag menar.
  • Anonym (Orolig)
    Gullvivor skrev 2023-01-04 15:19:07 följande:
    Och jag svarade på den frågan, att jag inte tycker det är okej.
    EnAnonumius skrev 2023-01-04 15:08:29 följande:
    Ja uch och fy vad oförskämda vi svenskar är som kan skilja på olika roller man kan ha som person genom livet. 🙄
    Tråkigt med självhat.
    Ska en man och en kvinna kunna skaka hand när det hälsar på varandra?
Svar på tråden Din partner arbetar nära annan av motsatt kön