Inlägg från: Anonym (Jo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jo)

Min man tjatar om sex

Anonym (Men för i helv...!!) skrev 2023-01-05 18:52:27 följande:
    TS har genomgått en OPERATION i underlivet efter att ha fött ett barn, det tar tid att läka, och mannen TJATAR om penetrerande sex och vill bara ha detta, så att TS blir ledsen.

Då är man inget annat än en skit. Och fattar man inte det själv så måste väl vårdpersonalen berätta det för honom då.

Mitt barn bröt svanskotan på mig för han var så stor, förutom att läkare sydde ihop mig i hela 45 minuter efteråt. Jag frågade hur många stygn och hon bara sa  "det vill du inte veta". Jag kunde inte ens sitta på en stol på tre veckor, och sen var det rätt mycket mer än det som skulle läka.

Hade min man hållit på som TS man innan efterkontrollen (som brukar vara vid 2 månader) så hade han fan inte överlevt den utskällningen. Och fråga är om relationen hade gjort det. Men eftersom det finns en minoritet män som inte är skitar så väntade han tålmodigt tills jag VILLE ha penetrerande sex igen.

Vilket rätt många kvinnor tycker är viktigt när det gäller sex.
    Så sant.
  • Anonym (Jo)
    sextiotalist skrev 2023-01-06 09:22:23 följande:
    Det är väl vid sådana situationer man märker vilken partner man har.
    En vuxen man skulle inte ens haft tanke på att ställa krav på att en nybliven mamma, som dessutom har en förlossningskada, skulle ta hand om hans behov också. Fru höger fungerar utmärkt under en sådan tid 
    Håller med
Svar på tråden Min man tjatar om sex