Inlägg från: Anonym (40ish) |Visa alla inlägg
  • Anonym (40ish)

Arg över sexlivet

Känner igen mycket som skrivs. Det är nog vanligare än ni tror. Det som får mig att stanna kvar är dels barnen, men även frågan om det verkligen är grönare gräs på andra sidan. Man är inte 20 längre, de flesta fräscha kvinnor är upptagna och hur stor chans har man egentligen på de snygga kvinnorna som finns kvar?

Är gräset grönare på andra sidan så är det dags att vattna sitt eget..

Jag har precis som några skrivit ovan börjat försöka vara mindre kompis med frun och hittar på mer egna grejer både själv med kompisar och med barnen. Tänker att det kanske kan tända någon gnista igen.

Men visst blir man bitter över att hon inte uppskattar allt man gör, här diskar man, lagar mat, fixar typ allt utan att få ordentlig belöning för det.. har börjat tänka att man kanske är för snäll...

• Anonym (40ish)
    Anonym (Alltid arg) skrev 2023-01-07 14:08:51 följande:
    Får nog prova på och återkomma om det :P. Men hade som sagt varit helt okej om hon aldrig hade haft string på sig. Däremot att det ska has string en hel dag på kontoret eller när vi ska ut och träffa vänner. Då är det känslan jag får att det är jag som inte är viktig. 

Sen behöver hon inte ha det ofta men någon gång. 
    This ☝️

Detta gör mig så jäkla irriterad. Det är precis samma hos oss. Det ska vara bekväma trosor och inte tycker hon att det är värt besväret att raka fittan.. men ska hon till badhuset eller ut med kompisarna så är det välrakat och värsta string som gäller.
Svar på tråden Arg över sexlivet