• Core

Arg över sexlivet

Anonym (Alltid arg) skrev 2023-01-05 17:55:57 följande:

Svar till mö:
    Jag sköter matlagningen 5 dagar i veckan. Dammsuger varje vecka och städar toaletten. Handlar. Sätter in i diskmaskinen 7 dagar i veckan och gör köket fint. Rengör kattlådan varje dag.

Kör henne till hårfrisör, nagelsalong etc. Fixar det som går sönder, sätter ihop möbler och hämtar upp paket från posten när hon beställt något.

Säger varje dag att jag älskar henne. Säger ofta att hon är den vackraste kvinnan i världen. pussar henne ofta och kramar gärna om henne.

Vet inte vad jag ska göra mer än vad jag redan gör.

Prova omvänt. Vi hade det knapert i halmen ett tag, och utan baktankar började jag tillslu träna och umgås mer med vänner. Till slut frågade hon om jag hade en affär eller vad jag höll på med, haha. Och så vart det bättre igen

Alltså självständighet kan det gnällas över, men det är mer attraktivt än man tror, speciellt när man levt ihop en längre tid. Du har bara blivit en del av inventarierna till slut, det blir lätt så efter lång tid tillsammans.
  • Core
    Anonym (Viv) skrev 2023-01-07 22:44:27 följande:
    Detta stör mig så jäkla mycket med de män jag varit ihop med också. De kan snuska sig och inte duscha på 2-4 dar. Men ska de till jobbet eller träffa nån polare, då ska det duschas!

Vafan jag hatar svettlukt vill att mannen duschar varje dag, varför är män så kassa på hygien? Får tjata!
    Att du hittar män som försörjer sig genom att spela dragspel utanför Systembolaget kan väl inte nån annan ta ansvar för
Svar på tråden Arg över sexlivet