Inlägg från: Anonym (Viv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Viv)

Arg över sexlivet

Anonym (40ish) skrev 2023-01-07 21:02:48 följande:
    This ☝️

Detta gör mig så jäkla irriterad. Det är precis samma hos oss. Det ska vara bekväma trosor och inte tycker hon att det är värt besväret att raka fittan.. men ska hon till badhuset eller ut med kompisarna så är det välrakat och värsta string som gäller.
    Detta stör mig så jäkla mycket med de män jag varit ihop med också. De kan snuska sig och inte duscha på 2-4 dar. Men ska de till jobbet eller träffa nån polare, då ska det duschas!

Vafan jag hatar svettlukt vill att mannen duschar varje dag, varför är män så kassa på hygien? Får tjata!
  • Anonym (Viv)
    Core skrev 2023-01-08 00:51:23 följande:
    Att du hittar män som försörjer sig genom att spela dragspel utanför Systembolaget kan väl inte nån annan ta ansvar för
    Nä det är inte såna män, det är TJÄNSTEmän! Wtf!
  • Anonym (Viv)
    Tukt skrev 2023-01-07 23:00:32 följande:
    Tror du alltid att det du upplever är något generellt för alla? Och tror du tjat är något bra för en relation?
    Ett alternativ annars är väl att inte ha intima relationer med skitgrisar och inte sedan  skylla problemen på hela manssläktet. Samt att om relationen gått in i ett läge där tjat ses som nödvändigt, då är att betrakta relationen som färdig, eller åtminstone färdig för en familjeterapeut.
    Alla mina män har varit såna. Jättemåna om att vara fräscha i början. Sen blir de bekväma.
Svar på tråden Arg över sexlivet