Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?
Har inte fått varit med om detta än, men hoppas att under året (2023) kunna bocka av det!!
Följer tråden med intresse!
Har inte fått varit med om detta än, men hoppas att under året (2023) kunna bocka av det!!
Följer tråden med intresse!
Vad synd att det slutade så!
Vem av er vad det som först tog upp frågan? Just nu känner jag lite att eftersom det är min fantasi så är det mitt problem om jag blir mer svartsjuk än kåt.
Man 45
Jag skulle bli förvånad om hon skulle få orgasm med någon ny, i vart fall första gången. Om det inte är spänningen eller att han kan några knep som jag inte kan, och det hade ju varit fantastiskt egentligen, så tror jag det är svårt att få orgasm med en ny partner. Jag tror man måste lära sig varandra och att det kan ta lite tid innan man är bekväm och kan slappna av. I vart fall tror jag min sambo känner så. Men ingen skulle bli gladare än mig om hon får en jäkla åktur för jag älskar också att hon njuter.
Känner igen mig på TS inledning, även jag går igång på tanken att min sambo har sex med någon annan, alternativt att vi bjuder in en extra man som vi kan ha trekant med henne i fokus då.
Vi fantiserar tillsammans och med jämna mellanrum så är det hon som tar upp och pratar om det. Hon har erkänt att tanken lockar henne och att hon ibland fantiserar om det när hon onanerar. Hon brukar få i uppdrag att skicka sexnoveller till mig som hon onanerar till när vi är ifrån varandra och senaste tiden är det både trekanter och lite annan spännande läsning. Som sagt, vi har inte löpt linan ut än men är tillfället rätt så utesluter jag inte att vi bjuder in någon extra man. Hon vill planera en weekendresa till huvudstaden om några veckor och en fantasi vi pratat om är att träffa någon i hotellets bar som vi bjuder in. Rätt person vid rätt tillfälle...
Vi har provat detta efter ha haft det som ?sängkammar prat? i många år. Min fru har en kille på sitt jobb som flirtat med henne och hon tyckte det var trevligt med uppskattning från en annan man. Hon blev alltid jätte upphetsad när vi pratade om att hon fick träffa honom. Givetvis så är det upphetsande för mig oxå såklart. Jag har dock inget intresse för att få vara med, detta för att jag tror att det kunde medföra både att jag kunde bli svartsjuk men oxå för att hon kanske inte kunde bara njuta utan att tänka på mig. Dom träffades efter en firmafest och hade en kväll ihop. Jag tyckte det var så upphetsande att vara hemma och vänta på henne. Tyvärr blev det inget direkt efter hon kom hem men å morgonen hade vi det klart bästa sexet vi någonsin haft. Vi har levt på detta minnet länge och har givit oss så mycket. För henne var det just det förbjudna som tände henne inte killen i sig. För mig var det just att hon träffade honom själv och jag väntade hemma. Såklart fanns det tankar hos mig som svartsjuka men just det tände mig i alla fall. Hon var lite orolig dagen efter på mig men vi pratade igenom det och jag älskar henne minst lika mycket som innan och på något konstigt sätt stolt över hon gjorde det. Detta har bara skett 1gång men hoppas på fler. Jag kan bara rekommendera detta till andra par. Jag drömmer lite om att hon skaffar en pojkvän vid sidan av att träffa regelbundet men så långt kanske man inte ska gå men som en hetsande faktor i sängen är det underbart
Lät precis som jag tänker det skulle vara för oss med. Lite hemligt/snuskigt/förbjudet och sedan få prata om det och ha sex tillsammans.
Har ni, eller hon, haft fler träffar sedan detta skrevs?
När ni bestämt er för att bjuda in en 3e part till sänghalmen så har jag bara ett råd. Det måste vara en främling. Det är absolut nödvändigt att personen ifråga inte finns i ert umgänges umgänge.
Glöm ej heller att för det fall att de andra 2 parterna verkligen tar intimiteten till hjärtat och fortsätter att knulla varandra när du inte är med så kan du knappast framföra några klagomål då du själv öppnat denna pandoras ask.
Du bör vara medveten om att dylika handlingar, som bryter upp tvåsamhetens exklusiva intimitet, för all framtid kommer vara just det. En fd tvåsamhet.
Lycka till och glöm inte att använda skydd 😉
Minns första gången som om det var i går. Chock, matthet, konfliktfyllda känslor (inre konflikt) men också stark upphetsning och mersmak.
Egentligen var första gången redan då jag träffade denna kvinna och hon redan då gjorde klart för mig att om jag var intresserad av en relation så kom detta på köpet. Hon hade dessutom redan en dejt planerad innan vi fattade tycke för varandra, något hon var rak med och inte tänkte backa från.
Jag hade valet att söka vidare om det inte passade helt enkelt. Det var faktiskt värre att inte vara där, vara med och delaktig. Att sitta där hemma och veta att kvinnan jag just träffat, någon dag efter befinner sig i armarna hos en annan man.
Brasklapp. Inget för alla och ibland gör sig en fantasi bäst just som bara en fantasi. Någon skrev också att när väl detta steg är taget från en tvåsamhet så är den sedan ett minne blott.
Är ni fortfarande ett par och hur ofta träffar hon andra? eller är det ni som träffar andra så ni gör detta tillsammans?
Förstår att mindfucket att hon är med någon annan både kan vara jobbig men samtidigt så kan det också vara en del av upplevelse.
Du tror alltså att har man en gång gjort detta så går det inte gå tillbaka till tvåsamheten igen?
Den första gången var vi båda jättenervösa, men det släppte och det blev mycket lyckat.
Men massor av känslor var inblandade. För mig som man fick jag uppleva hur mitt sinnestillstånd ändrades påtagligt och omedelbart efter min orgasm, när jag var förbrukad, när jag hade "kommit ner" från den starka kåtheten, men älskaren och min fru kunde fortsätta, lika kåta och lika aktivt som innan.
Då uppstod oväntat starka känslor hos mig.
Men med tiden har jag vant mig vid och accepterat det, och jag vet att om jag bara slappnar av och njuter av att titta på skådespelet, eller lämnar dem och tar en egen paus, så försvinner de svåra känslorna. Och snart ersätts de svåra tankarna när både känslor av kärlek och kåthet alltid återkommer.
Men för mig personligen var dessa känslor lite svåra de första gångerna, och jag vet att många män upplever samma.
Hur som helst så var den första gången en fantastisk upplevelse och vi har valt att fortsätta.
Jag hade lagt mycket omsorg om att välja ut rätt man för det första mötet. Alltså rätt man för min fru.
Från början, under flera år, i mina egna drömmar, hade jag utgått från mitt eget perspektiv, mina egna fantasier och önskemål, och sökte efter älskare som stämde mot mina egna fantasier.
Snart insåg jag dock hur otroligt korkat detta mitt tankesätt var!
Självklart fick jag helt och hållet ändra inställning till att i stället börja utgå från min frus perspektiv. Börja försöka ta reda på vad min fru önskade sig, börja få hennes sinne att öppna sig och börja tänka på och fantisera omkring ämnet. Jag behövde ta reda på, få henne att öppna sig, för vilka tankar och fantasier hon hade omkring detta och omkring vilken man hon skulle kunna tänka sig som älskare?
När jag väl hade insett denna uppenbara skillnad, när jag fick insikt om hur jag behövde tänka, så började utvecklingen gå åt rätt håll. Men den tog ändå flera år...
Men om jag inte kommit till denna insikt hade jag helt säkert aldrig lyckats...
För oss är det här ett mycket uppskattat inslag i våra liv och i vårt äktenskap. Det passar utmärkt för oss och vi är lyckliga.
Men det är fullkomligt självklart, och ofta uppenbart i olika trådar, att det inte passar för alla. Vi accepterar att det inte passar för andra men vi hoppas också att andra kan acceptera att vi är lyckliga med vårt sätt, åtminstone när de (den) tänker på att vårt sätt att leva våra liv, vårt sätt att vara lyckliga, på inget sätt påverkar de som detta inte passar för.
Så här skrev jag för flera år sedan i en annan tråd:
Jag och min fru lever din dröm.
Jag har fått titta på och vi har också haft trekanter.
Men för att komma dig behövdes att jag startade ett långsiktigt projekt som tog omkring fem år innan jag och vi kunde få uppleva det på riktigt för första gången.
Fem år av väl avvägt, kärleksfullt, klokt, försiktigt och taktiskt arbete. Någon skulle säkert kunna säga att det skedde med vissa inslag av manipulation.
Om man verkligen vill uppleva detta, om man är fullständigt säker och det inte råder minsta lilla tvivel, så måste man nog i de allra flesta fall räkna med att det kräver massor av engagemang och tålamod, och att det kan komma att ta riktigt lång tid innan man kommer någon vart.
Så var det i mitt fall och jag känner till flera liknande fall.
Men om man är beredd vara seriös i detta så finns det massor att studera, läsa och fördjupa sig i, särskilt på engelska. Massor av skräp men också väldigt mycket som är seriöst och med väldigt många goda råd och tillvägagångssätt som man kan följa efter eget huvud.
Jag fick testa en hel del, behövde vara mycket tålmodig och långsiktig, fick lägga massor av engagemang under lång tid och fick vara öppen för att byta taktik och tillvägagångssätt flera gånger.
Men nu har vi ett helt fantastiskt samliv och många härliga äventyr har vi upplevt och många fler ser vi båda fram emot, med ömsesidig glädje och förväntan.
Vårt eget kärleksliv på egen hand blomstrar också som aldrig förr.
(familjeliv.se/forum/thread/80766507-drommer-om-att-min-fru-har-sex-med-annan-man/1)
I fantasin så finner vi honom i hotellbaren och vi börjar prata för att sedan bjuda upp på rummet. I verkligheten kommer vi nog få annonsera eller leta upp någon kandidat innan vi åker på vår weekendresa.
Vi vill väl inte träffa någon vi känner hemifrån och därav söker vi på bortaplan. Min fru är lite av offentlig (lokal) profil och är inte helt bekväm att nära och kära får kännedom om detta. 😊
Håller med att en gift man vore toppen men inget vi har som krav, eller inte jag i alla fall.
Jag är väl mer inne på att frun får ha det lite härligt. Hon vill gärna att jag är med (dels så jag får uppleva henne med någon annan) men även att hon vill testa två samtidigt. Hon blir våt som attans när vi pratar om att hon har två k@kar i sig samtidigt.
Jag vet inte om jag har ett jättebehov av att prata med honom innan, dock måste vi säkerställa att det är en okej partner. Viktigt att min fru tycker att han funkar och att hon kan tänka sig ligga med honom. Nu blir jag lite osäker om hon vill lära känna honom innan eller om hon bara vill knulla - om allt känns rätt.
Men precis som för er så måste han fungera med oss båda, han ska kunna prata, föra sig och förstå sin roll. Att jag inte gillar honom till 100% får jag försöka leva med om frugan tycker han verkar vara en kille hon kan ligga med. 😊
Berättade igår för min fru att jag drömt att hon red av en kille och jag såg på. Hon blev märkbart kåt av att höra mig berätta om drömmen och ställde en del frågor, hur det kändes för mig och vad jag gjorde mera. Jag berättade att jag tog på mig själv samtidigt och att jag både kände mig svartsjuk men även upphetsad. Att jag inte visste om jag var svartsjuk eller upphetsad. Hon sa då att hon kände sig liknande, lite skamsen gentemot mig för att hon hade det så skönt med någon annan än med mig. Jag frågade om hon ändå ville fortsatta knulla honom eftersom det var så skönt och det sa hon att hon ville! Hon onanerade samtidigt som vi pratade och till slut kom hon i världens orgasm tänkandes på hur hon knullar en annan framför mig!