Inlägg från: Anonym (Bocken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bocken)

Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?

Lortgroda skrev 2024-01-04 12:23:26 följande:

Att ha en till man förstår jag. Jag tänder av att min fru njuter och kan tänka mig en till individ i akten. Men vad jag inte förstår är att så många har fantasi om att killen skall vara dels ung, supertränad men framförallt större kuk än dig själv?

Jag fattar inte själva grejen att bli den mindre, passiva och undergivna i det hela. För min del får han ha större verktyg än mig men går lika bra med mindre, det kvittar faktiskt. Och jag kan luta mig tillbaka för att se henne njuta absolut, men just av den anledningen att hon njuter. Inte för att jag som en bortskyfflad hund sitter i hörnet och väntar på smulorna.  Vad får ni ut av det? Tror ärligt min fru skulle bli jäkligt avtänd om jag betedde mig så. Hon vill ha min trygghet, och i den är jag stark och dominant. Både psykiskt och fysiskt, träning är min hobby så är både stor och stark. 

Nej inget passivt och undergivet för mig.

Håller med dig!

Jag tänder också på tanken av att min fru blir knullad av en annan kille. Men vill inte att han är en 20årig bodybuilder med 28cm mellan benen, som jag bara får titta på när han knullar skiten ur frun.

Min fantasi är snarare att mannen är ganska lik mig själv i ålder etc, och att vi gör detta tillsammans. Vi turas om att ta frun, och ibland suger hon en medan den andra knullar henne. 
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Lasse) skrev 2025-07-07 00:25:21 följande:

Mitt råd är att gör det inte.

Gjorde det här misstaget med min fru på fyllan och en kompis jag trodde jag kunde litade på. Det blev ganska många gånger och ofta på fyllan. Annars hade vi väl inte vågat. Det var ganska häftigt då när vi var tre.

Men det blev hur fel som helst. Han var där och knullade min fru så fort jag inte var hemma många gånger efter det här då han själv var singel. Hon kunde inte säga ifrån och blev kåt av att ha oss båda två. Han ville bara ha någon att ligga med och utnyttjade situation att min fru var för snäll och kåt. 

Det tog ett bra tag att reda ut kan jag erkänna!      

Tuff situation för dig!

Jag tror absolut inte att man ska ha med någon kompis eller någon man känner över huvud taget.

Tror även att man inte ska ha med någon singelkille utan någon som redan är i ett lånmgvarit fast förhållande, helst gift.

Men det låter som att ni kom över det ändå?
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2023-04-05 22:32:33 följande:

Känner igen mig på TS inledning, även jag går igång på tanken att min sambo har sex med någon annan, alternativt att vi bjuder in en extra man som vi kan ha trekant med henne i fokus då. 

Vi fantiserar tillsammans och med jämna mellanrum så är det hon som tar upp och pratar om det. Hon har erkänt att tanken lockar henne och att hon ibland fantiserar om det när hon onanerar. Hon brukar få i uppdrag att skicka sexnoveller till mig som hon onanerar till när vi är ifrån varandra och senaste tiden är det både trekanter och lite annan spännande läsning. Som sagt, vi har inte löpt linan ut än men är tillfället rätt så utesluter jag inte att vi bjuder in någon extra man. Hon vill planera en weekendresa till huvudstaden om några veckor och en fantasi vi pratat om är att träffa någon i hotellets bar som vi bjuder in. Rätt person vid rätt tillfälle... 

Är fantasin att träffa någon slumpis vald kille i baren, eller är ni inne på typ Hemligg eller Bodycontact för att styra upp något i förväg?

Anledning till frågan är att jag själv är i liknande sits. Min fru och jag fantiserar ibland om en extra kille, särskilt när vi tittar på porr samtidigt som vi har sex. Då vill frun se MFM-.trekanter och vi pratar om hur sexigt det vore att han med en extra kille.

Har därför funderat en hel del på hur detta skulle kunna förverkligas. Har öppnat ett konto på Hemligg bara för att kolla läget till att börja med. Finns en hel del killar som är beredda på att ställa upp om man säger så, men jag vill inte ha en singelkille av flera skäl. Jag vill att han är gift/sambo och har ett bra och stabilt kärleksliv på annat håll så att detta enbart är en extra krydda. Att styra upp ett möte med en sådan kille och sedan träffas t.ex. på hotellet i samband med en weekendresa vore toppen. Därav min fråga till hur du/ni tänkt, för att söka lite inspiration.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2025-07-08 09:42:46 följande:

I fantasin så finner vi honom i hotellbaren och vi börjar prata för att sedan bjuda upp på rummet. I verkligheten kommer vi nog få annonsera eller leta upp någon kandidat innan vi åker på vår weekendresa. 

Vi vill väl inte träffa någon vi känner hemifrån och därav söker vi på bortaplan. Min fru är lite av offentlig (lokal) profil och är inte helt bekväm att nära och kära får kännedom om detta. 😊

Håller med att en gift man vore toppen men inget vi har som krav, eller inte jag i alla fall. 

Förstår frun att hon inte vill att det ska komma ut på bygden. Är tyvärr en hel del stigma kring sexualitet som en del uppfattar som avvikande.

Jag hade nog gjort likadant, styrt upp med någon i förväg. Chansen att träffa på rätt person av en slump i baren känns för liten. Men kan funka som backup om det visar sig att kemin inte stämmer med den man bestämt träff med. 

Skulle vilja ha en del dialog med killen innan för att se att personlighetsypen passar mig och min fru. Jag skulle inte vilja ha med någon som bara är där för sin egen skull, utan någon som förstår sin roll. Jag skulle inte vilja hamna i en passiv roll där den andra killen tar över, utan det är viktigt att han är ödmjuk och förstår sin roll som gäst.
    Har du funderingar som liknar detta, eller tänker du att ni tar det som det kommer?

Själv bor jag i utlkanten av Stockholm men skulle inte vilja ha besök hemma, utan göra som er och ta det i samband med någon resa. Jag och frun åker ibland över helgen till någon fin stad och det skulle kännas roligt att göra det i samband med det.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2025-07-08 16:26:38 följande:

Jag är väl mer inne på att frun får ha det lite härligt. Hon vill gärna att jag är med (dels så jag får uppleva henne med någon annan) men även att hon vill testa två samtidigt.  Hon blir våt som attans när vi pratar om att hon har två k@kar i sig samtidigt. 

Jag vet inte om jag har ett jättebehov av att prata med honom innan, dock måste vi säkerställa att det är en okej partner. Viktigt att min fru tycker att han funkar och att hon kan tänka sig ligga med honom. Nu blir jag lite osäker om hon vill lära känna honom innan eller om hon bara vill knulla - om allt känns rätt. 

Men precis som för er så måste han fungera med oss båda, han ska kunna prata, föra sig och förstå sin roll. Att jag inte gillar honom till 100% får jag försöka leva med om frugan tycker han verkar vara en kille hon kan ligga med. 😊

Tycker att du har en skön och generös inställning, att fruns njutning är allt.

Jag ser det mer som att även jag ska få ut något av det.

Sedan skulle jag vilja vara med oavsett, av säkerhetsskäl om inte annat om det gäller en person som vi inte känner sedan tidigare.Är lite skadad från tidigare arbetsplatser där man säk-granskar folk för att de ska få jobb där, och man är misstänksam mot alla man inte bakgrundskontrollerat. Kan verka överdrivet, men jag känner att säkerheten är en förutsättning för att det ska bli av.

Men den stora grejen är att min fru också vill ha två killar att leka med samtidigt. Vet inte om det skulle funka med två i samma hål, inget som vi har testat förut, eller om det blir en i taget. Tänker att det roligaste är om vi turas om att växeldra. Helst skulle jag vilja att den andra killen kom i henne och jag sedan kunde köra en sloppy second, men inser att kondom är viktigare än denna upplevelse. Skulle kunna vara aktuellt om man träffade samma kille flera gånger och vet vem det är, därav en tanke på att jag vill att han är gift eller motsvarande och inte singel och ligger runt.
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Man snart 42) skrev 2025-08-03 12:59:18 följande:

Berättade igår för min fru att jag drömt att hon red av en kille och jag såg på. Hon blev märkbart kåt av att höra mig berätta om drömmen och ställde en del frågor, hur det kändes för mig och vad jag gjorde mera. Jag berättade att jag tog på mig själv samtidigt och att jag både kände mig svartsjuk men även upphetsad. Att jag inte visste om jag var svartsjuk eller upphetsad. Hon sa då att hon kände sig liknande, lite skamsen gentemot mig för att hon hade det så skönt med någon annan än med mig. Jag frågade om hon ändå ville fortsatta knulla honom eftersom det var så skönt och det sa hon att hon ville! Hon onanerade samtidigt som vi pratade och till slut kom hon i världens orgasm tänkandes på hur hon knullar en annan framför mig! 

Härligt att ni kan fantisera om det tillsammans. Är ju ett steg närmare att göra det i verkligheten.
  • Anonym (Bocken)
    KimLinnefeldt skrev 2025-08-11 11:36:04 följande:
    Är det alltid så? Kan inte vissa fantasier bara finnas som fantasier?
    Jo absolut! Vissa fantasier ska man låta stanna på det stadiet. Gäller att veta vilka man ska gå vidare med.
Svar på tråden Första gången ni såg er fru/flickvän ligga med någon annan?