• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Syskonförsök

Så kan det absolut vara!! testade du negativt efter missfallet och låg runt den 20e så👍🏼 

hur går dina tankar, vad tror du själv Qwerty1988?

Maymom skrev 2023-02-03 20:54:45 följande:

qwerty1988:
    annars tänker jag att du hade ÄL runt 20e, testade du så tidigt med ÄL-stickor? För då kan det ju absolut vara ny graviditet.
    hade det varit samma så borde det väl ha stått 3+ på veckorna?

• Syskonförsök

Det finns ju även gratisappar där du bara behöver en bra termometer så behöver inte allt kosta så mycket! :)

Jaha! Har du märkt att du haft BV? Kan det ställa till barnagörandet mån tro? Kanske går bättre bada de behandlas?❤️ 

trefaldigmästareikärlek skrev 2023-02-03 21:06:54 följande:

Syskonförsök jo jag ska beställa natural cycles nu tänkte jag.. Tänkte ändå fortsätta med det efter ev grav. 
    BV bakteriell vaginos 😪

• Foodie92

Trefaldigmästareikärlek: skönt att få lite svar. Visste du om sen tidigare att du hade PCOS?

Qwerty: Det var en kluring. Kan ju va så som de skriver att du har kvar hormonerna eller en ny graviditet. Kanske bra att avvakta och ta nya tester om 1 vecka för att se vad det säger då?

• Syskonförsök

Åh nej! beklagar ❤️❤️❤️❤️?????

Loulou92 skrev 2023-02-04 08:00:28 följande:

Så här såg mitt test ut i onsdags. Idag har jag börjat blöda 😔 
  • Qwerty1988
    Maymom skrev 2023-02-03 20:54:45 följande:

qwerty1988:
    annars tänker jag att du hade ÄL runt 20e, testade du så tidigt med ÄL-stickor? För då kan det ju absolut vara ny graviditet.
    hade det varit samma så borde det väl ha stått 3+ på veckorna?

Ja jag har klurat och klurat, jag tror de kan va såhär: 
    jag ammade fram till december, och sen mensen kom igång i juli, så har jag haft en cykel på 38-51 dagar, men innan graviditeten så hade jag alltid mens samma dag, alltså ca 28 dagars lång cykel.

och tänker att min kropp nu är igång som vanligt och har igen en ca 28 dagars cykel, som förr. Och är det så, så borde de stämma att jag hade ägglossning någon gång runt 20/1. Men jag testade den 21/1 äl och de va negativt även de följande dagarna fram till 30/1 Så då kanske jag hade ägglossning dagarna innan 21? 

jag testade igen och fick glad gubbe 😁 på äl cb digital tisdag morgon (31/1)  och de fortsatte vara glad gubbe tisdag, onsdag, torsdag och fredag, därför jag tog ett graviditetstes, både sticka och digital 🙈 så antar att glad gubbe inte visade ägglossnin, utan en graviditet 🙌🏻❤️ 

dagens sticka

• Qwerty1988
    Syskonförsök skrev 2023-02-03 15:58:22 följande:

Eller hur tidigt missfall var det? Nu tolkade jag lite snabbt att det var väldigt tidigt bara dagar, men gick det längre KAN ju hormoner vara kvar några veckor ibland? 

kanske boka tidigt ultraljud och koll för att vara säker?❤️

Det va bara någon dag efter bim som jag började blöda, men jag fick blankt på gravidstickan samma dag de började blöda. Så detta måste va en ny graviditet. Läs min förklaring som jag skrev innan ❤️😁
  • Qwerty1988
    Foodie92 skrev 2023-02-04 10:23:36 följande:

Trefaldigmästareikärlek: skönt att få lite svar. Visste du om sen tidigare att du hade PCOS?

Qwerty: Det var en kluring. Kan ju va så som de skriver att du har kvar hormonerna eller en ny graviditet. Kanske bra att avvakta och ta nya tester om 1 vecka för att se vad det säger då?

Det måste va en ny graviditet, eftersom jag fick blankt på gravidsticka samma dag som jag började blöda, eller om de va dagen innan 🤔 

så jag hoppas detta blir kvar 🙌🏻 här är dagens sticka : 
  • Maymom
    Qwerty1988 skrev 2023-02-04 12:00:24 följande:
     Det måste va en ny graviditet, eftersom jag fick blankt på gravidsticka samma dag som jag började blöda, eller om de va dagen innan 🤔 

så jag hoppas detta blir kvar 🙌🏻 här är dagens sticka : 
    Superstarkt ju,  jag tror absolut på ÄL 20/1.
    Hoppas verkligen det blir kvar!!  Och grattis!!
Svar på tråden BIM februari 2023